Gå til innhold

Barnepass og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, jeg lurer vel bare på om jeg er en av få eller av mange om min mening.

Hva tenker dere om alkoholkonsum når man skal passe sitt eget barn alene en kveld? Barnet er 14 mnd.

Er det helt avholds som gjelder, et glass, eller er det OK å kjøre på med en flaske vin eller mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fint kose meg med et par glass vin på kvelden etter ungene er i seng. Ser ikke noe galt i det..

Skrevet

Et glass for smaken sin skyld er vel ok. Så lenge man ikke føler seg beruset av det da. Selv ville jeg ikke gjort det fordi jeg vil ha muligheten til å kunne kjøre bil dersom noe hadde hendt. Bor litt "på landet" så taxi hadde ikke kommet så raskt akkurat...

Skrevet

Jeg kunne tatt meg et glass vin eller en likør uten problemer, men aldri en hel flaske!

Skrevet

Jeg kunne sikkert tatt meg ett glass, men ikke hvis jeg var på et usentralt sted der jeg måtte kjøre til sykehuset hvis noe skulle skje.

Skrevet

Haha, den setningen ble fin:) Tror jeg må begynne å lese gjennom mine innlegg før jeg poster;)

Skrevet

Da er jeg ikke så rar likevel, da:)

Ikke når de gjelder dette, iallfall, men på andre områder er jeg sikkert det.

HI

Skrevet

Jeg synes et glass vin eller to er helt greit. Som tidligere nevnt, så fremt forholdene er ok, altså mulighet for evt taxi/sykebil kjapt om nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...