Gå til innhold

Dere som har erfaring med utleie (eller leier selv)

Anbefalte innlegg

Gjest tidelitu=)
Skrevet

Hva er forskjellen på å leie ut møblert eller umøblert? Pris, regelverk ang å si opp leietager, hvem er det helst som vil leie møblert osv? Og vil noen leie møblert over tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man leier ut møblert er det jo verdier i møblene og man kan da godt sette opp depositumet en god del. Studenter og unge par som enda er i etableringsfasen vill gjerne leie møblert. Jeg for min del så det bestandig som en ulempe når det var møblert men dette dog fordi jeg har mer enn nok møbler selv :-)

Skrevet

vi leier delvis mølert, det er stuebord,kjøkkenbord og stoler, vaskemaskin, persienner,gardiner,noen lamper,skostativ,en sjenk i gangen og skaper.. ville mest sannsynlig ikk leid helt møblet i å me at vi har senger og komoder å slikt og nå også sofa siden vi fikk mine foreldre sin gamle siden vi leier delvis møblert.. men kunne fint leid møblert om det var mulig å ikke ha så mye på soverommene, vet om folk som leier ut møblert men at man kan ta vekk noen ting.. men er nok en del unge som vil leie møblert;) å som hun over sier da er det verdi i møblene å derfor kan du ha dyrere depositum og kansje litt dyrere leie..

Gjest tidelitu=)
Skrevet

Ville dere brukt evt innhold i kjøkkenskap? He he, selv ville jeg nok ha hatt eget, men er det rent og pent så er det jo kjekt å ha dersom man mangler det meste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...