Lina&William Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Noen som vet om det er stor forskjell på kvaliteten på ull-undertøy? F.eks. Nøstebarn vs. H&M?
flypapir Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes det er en forskjell ja. Vi har brukt ulltøy fra janus, cubus, hm og joha. Synes helt klart at janus og joha skiller seg ut i forhold til komfort og kvalitet. Men så er det jo prisen på disse som trekker litt ned. Vi kjøper derfor litt av hvert..
Nummer tre <3 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 jeg VET jo ikke 100% men jeg ser jo forskjell på ulltøyet og kvaliteten er nok veldig forskjellig, tenker på vask og passform og sånt som det. men når det er sagt så har jeg kjøpt inn fra hennes til den første tiden, så kan jeg heller kjøpe enkeltplagg fra nøstebarna når babyen blir større og plagget kan brukes lenger, for det er jo innmari mye dyrere.. jeg har kjøpt soveskinn fra både nøstebarna og barnas hus og jeg ser og kjenner at det er forskjell på kvaliteten...
aleksander_blir_storebror_09 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil på det sterkeste anbefale Devold sine ullklær til barn. Jeg har både bodyer og todelte sett i ull. Kjempegode, og kjempekvalitet. Man får kjøpt de på sportsforretning, og er verdt hver en krone! :-) Jeg har prøvd andre merker også, men faller alltid tilbake på devold sine ullklær.
corleone Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Ull fra Nøstebarn og Bånsull er ubehandlet, den har helt andre kvaliteter enn "vanlige" ullklær, det er der forskjellen ligger. Ikke dermed sagt at jeg selv bae handler hos de, den korte perioden babyen har den ene eller andre størrelsen, klarer nok billigere merker også jobben utmerket Men hvis jeg hadde kjøpt uten å tenke på lommeboka, så hadde nok valget vært Nøstebarna, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå