Minamariamamma Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 jeg har i dag hatt ganske sterke kynnere sånn ca hvert 5 min i hele dag....og resten av de sist 2 ukene....men de to siste dagene har jeg ikke kjendt at babyen sparker så mye som hun pleier.Hun sparker helt villt ellers øverst i magen...men i dag og går har jeg kjendt henne kun nederst..akkuart ved trusekanten kan en si....jeg blir litt engstelig......hun er så aktiv ellers.......kjenner at det er liv ,men kjenner ikke at hun beveger seg som vanlig.....og kynnerene er ganske intense i dag...litt vonde...men ikke rie vondt....(har født 2 barn før)jeg har jobbet litt for hardt i dag da...og er ufattelig sliten vet ikke om det kan ha noe betydning...noen som har råd? erfaring...er littegranne engstelig her jeg sitter......
Minamariamamma Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2008 glemte å si at jeg er 30 uker i dag
Mayken Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hvis du er bekymret synes jeg du skal ringe føden og snakke med dem. Alltid greit å snakke med profesjonelle når man lurer på sånne ting. Bedre å ringe 1 gang for mye enn 1 gang for lite. Alt er sikkert bra med babyen din, kanskje bare litt sliten hun også. Merker på mini i magen min at h*n er litt roligere de dagene jeg er veldig sliten fordi jeg har styret for mye. Ring og snakk med dem du:)
Minamariamamma Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 takk:) ja jeg bor jo på bygda så jeg må ringe jormor privat noe som er pyton................................... ..huff jeg føler jeg maser sånn hvis jeg ringer.....
Mayken Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 åhhh...det forstår jeg, men du har vel fått tilbudt en fødeplass, har du ikke det? Eller skal du ikke føde på sykehus? Er jo bare å ringe føden på nærmeste sykehus og snakke med dem hvis du ikke vil "plage" jordmoren din.
Minamariamamma Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 Jeg ringte en bekjendt som er jordmor....og hun trodde det var fordi jenta mi ligger seteleie..noe jeg så på ultralyd sist uke...men i dag kjenner jeg litt mer bevegelse oppi magen heldigvis.....jepp fødeplass har jeg på nærmeste sykehus:)men ekkelt å være så engstelig at tårene presser på.... det har nok litt eller mye med hormoner å gjøre og at jeg var litt på gråten ..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå