Gå til innhold

Fy faen!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern min har nettopp slått opp. Så tok han med meg litt klær og stakk...................Hva gjør jeg nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva?????? hvorfor det?

shit!! skjønner du har sinnsykt mange tanker i hodet nå!

Skrevet

Ja si det du. Fordi han syns det ble for mye sa han. Hva nå det betyr er ikke lett å vite.

Helt sånn uten forvaslen, ikke en eneste krangel ingenting. Han sa bare han hadde mistet følelsene for meg de siste dagene???? De siste DAGENE?????

Og hva med barnet jeg evt har i magen da? Nei jeg kunne jo bare at abort sa han.....Han vet at jeg aldri ville tatt abort. Hvorfor lager man barn hvis man ikke er 100% sikker på at man elsker personen man er sammen med?

Det hele begynte med at jeg gikk å la meg i senga inntil han nå og spurte; skal vi gifte oss? Nei, svarte han. Og han har alltid svart ja på det spørsmålet. Så jeg skjønte jo det var noe når han sa nei.

Skrevet

SHIT! For en tufs!!! Hadde han noen grunn? Eller bare "stakk" han??

Skrevet

Nei han hadde bare mistet følelsene. Man prøver da for faen ikke å få barn med noen om man ikke er helt sikker. Følelser skrur seg da ikke av sånn plutselig over natta, så dum er jeg ikke!

Skrevet

Leste det du hadde skrevet nå jeg. Fy søren altså. Dårlig gjort!!! Tankeløst!!!!!

Skrevet

Høres ut som en panikkhandling spør du meg... Enig med du. Følelser skrur seg ikke av på dagen!! Det å planlegge barn sammen og lykkes skal jo være en lykkelig tid! Snakk om egoist! Tenker han ikke på deg og dine følelser i denne sårbare gravid-tid?? Nei.... her stikker det noe under tror jeg! En annen kvinne som fasinerer kanskje...

Men uansett. Husk å ta vare på deg selv å barnet i magen nå da - og ikke minst barnet du har fra før. Husk at du er verdens flotteste menneske. Det er ikke du som har gjort noe galt. Du bærer hans barn under hjertet. Og tro meg... det er uvirkelig for han nå, men han kommer til å elske det når det er født.

Mange varme trøste-klemmer til deg.

Skrevet

Masse klemmer til deg

Skrevet

det kan jo hende han endrer mening når han får tenkt seg om litt!!!

følelsene går ikke bort bare på noen dager, men det kan jo være at han har tenkt på dette lenge......

vet ikke jeg alså, men håper det ordner seg for deg!!

Skrevet

Så ufattelig dårlig gjort å gjøre det på den måten, uansett hva som ligger bak. Kan høres ut som han har fått panikk ja, dere får nok snakket ut om det når det har roet seg litt..Har dere vært sammen lenge? Håper det ordner seg!

Skrevet

Huff, så utrolig vondt du må ha det nå!!

Jeg håper han innser hva han har gjort, kanskje det var en handling i panikk? Vet ikke så mye om hvor langt du er på vei, men mannfolk reagerer jo innimellom ganske sterkt på en slik nyhet..

Uansett var dette en grusom ting å gjøre, helt utrolig at noen klarer å gjøre sånt mot noen!!

Håper det ordner seg for deg, god klem til deg!

Skrevet

Herregud noe så dårlig gjort...om man skal gjøre noe slikt skylder man i det minste den andre personen en skikkelig forklaring..!!!

Også mens dere prøver å bli gravide..Fy;(

Håper det går bra med deg..kan ike være lett akkurat nå..sender mange klemmer!

Skrevet

Han sier at de følelsene aldri kommer tilbake...

Og det er vel litt panikk i handlingen hans, han hadde visst ikke tenkt godt nok igjennom hva det vil si å få barn nå.

Hadde han sagt han ville vente med å få barn så hadde det jo vært greit, jeg skjønner jo at det kan være skummelt. Men man mister vel ikke følelsene sine fordi man blir redd????

Skrevet

Huff..

Jeg aner ingenting om samboeren din, men man kan nok i en slik situasjon føle at følelsene er borte, uten at de egentlig er det.

Jeg har selv gjort det med min samboer når jeg slet litt psykisk...

Men hva som er reelt i denne situasjonen vet jeg jo ikke.

Har du kontaktet noen venner eller familie da? Er nok viktig å ha noen å snakke med nå!

Har skikkelig vondt for deg:(

Skrevet

Har fortalt det til mamma og pappa. Og to veninner.....

Så sendte jeg mld til mammaen hans og sa hun burde lære sønnen sin at ting man sier og gjør får konsekvenser ikke bare for en selv.

Hva skal jeg si til datteren min på 5 år nå da?

Hun som har gått rundt til alle og sagt at vi snart har baby i magen....

Syns det er så utrolig dårlig gjort av han. Og får så utrolig dårlig samvittighet ovenfor min lille jente som ligger i senga si å sover.....Når hun våkner imorgen tidlig og lurer på hvor han er....Hva skal jeg si da?

Og jeg klarer ikke ha to barn alene. Det orker jeg ikke. Jeg vil ikke være alenemor til to barn. Det takler jeg bare ikke. Jeg hadde helt sikkert klart det, men jeg hadde ikke hatt det bra. Jeg vil gi mine barn et stabilt hjem, ikke noe skilsmissehjem som jeg selv vokste opp i.

Skrevet

Vennen! Hva er det som skjer?

For en idiot!!

Har ikke vært noe særlig her inn på ei stund. Har vært syke begge to hjemme hos oss, og har ikke orket noenting.

Han kan jo ikke bare oppføre seg sånn. Huff a meg! Det er vel kanskje fælt å si det, men får håpe du ikke er gravid nå da. Må ta vare på deg selv. Ta deg fri et par dager fra jobb, Håpløst at slikt skal skje nå nærmere jul også da. Han har nok sikkert fått kalde føtter, men han kan jo ikke si at han er så klar for barn, og så bare stikke.

Stakar deg! Vil du skal vite at jeg tenker på deg.

Skrevet

jeg skjønner deg godt tunnia, det er ikke stas å skal oppdra to barn alene.

Jeg (dårlig samvittighet) gjorde det som samboeren din gjodre mot deg til min mann for ikke så lang tid tilbake.

Jeg kasta han ut og sa at følelsene mine var borte, dette var noe jeg var sikker på og trodde aldri de skulle komme tilbake.

MEN de gjorde det!!

Jeg var vel redd for at det vi hadde bare var trygt...... men det jeg fårstod når jeg ble "selvstendig" å måtte gjøre alt selv (har også 2 barn) var at jeg faktisk ikke klarte meg uten mannen min, og at savnet etter han kom rimelig fort, så det verka i kroppen!!

Vi mennesker gjør mye dumt når vi føler oss innesperra og fastlåst i en situasjon, sellom ikke den situasjonen er så ille, men tanken på 1 person resten av livet, og barn som alltid binder oss sammen kan jo for mange virke ganske skremmende.

Men jeg håper .......og tror at hvis du gir ham litt tid, la han få være helt alene!!!!!! dra på byn, herje å fly fra seg, så finner han ut, at alle som driver med dette søker det han hadde!!! skjønner??!

uansett hva som skjer, lykke til og kjemp deg gjennom!

masse klemmer fra

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå. Dattra mi skjønner det ikke helt. Fortalte henne at han ikke ville være kjæresten til mamma lenger og ikke ville bo her mer.....Da sa hun at hun hadde laget julegave til han i barnehagen og da ville han sikkert bo her likevel.

Siden jeg ikke har fått noe skikkelig svar på hvorfor klarer jeg jo ikke gi henne et heller.

Har vært en hard dag på jobb idag med mange tårer, men jeg må bare holde ut og være sterk for datteren min sin skyld.

Er livredd for at jeg er gravid da, er snart to uker over, men viser ikke positivt enda....Jeg er jo imot abort, men klarer ikke dette her alene med to barn. Orker ikke tanken på å skulle ta bort noe jeg har ønsket meg i mange år.....

Skrevet

Skjønner at du har hatt en tøff dag! Kjærlighetssorg er grusomt.. Men det er som du sier, at du må være sterk for både deg og datteren din oppi alt dette. Men hvor lenge hadde dere vært sammen? Han har jo fått prøvd seg ut litt hvordan det er å være pappa for datteren din da. Så han vet jo litt om hva som venter han, selv om det er noe annet med ei på 5 år. Huff. Vet ikke hva jeg skal si for å få deg til å føle deg bedre jeg.

Hvis det er en trøst da, så har jeg og samboeren min vært sammen tidligere også, det ble slutt i ca 1 år før vi ble sammen igjen, og da kjøpte vi leilighet sammen og bestemte oss for å satse.(Dette er snart 3 år siden). Begge følte at vi hadde prøvd ut forhold med andre, men at det vi hadde sammen egentlig var bedre enn alt annet. Og hadde det ikke blitt slutt da, så tviler jeg på at vi hadde vært sammen nå. Det jeg vil frem til er kanskje at han trenger å rase fra seg litt, for å tenke ordentlig gjennom ting før han binder seg "ordentlig" opp? Så kanskje han innser at han likevel kanskje er klar for å fortsette med deg bare han får tenkt seg om?

Skrevet

Har sendt deg pm. Et lite håp

Skrevet

Nå har jeg svart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...