Gå til innhold

Hva kjøper dere til foreldrene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til jul, selvfølgelig... ;)

Skrevet

Pappa får cognac, kona hans får rødvin.

Mamma og mannen hennes får to sengesett og et laken.

Skrevet

kalender og bilde av ungene. akkurat vært hos fotografen. ikke så veldig personlig sånn sett men er det dem vil ha

Skrevet

Mamma og pappa får kaffe kanne, sengtøy sett og bilde av lille snuppa. Fra barna får de ulike hobby ting

Skrevet

det er alltid fryktelig vanskelig å finne på noen til de som er oppe i 60 åra,så jeg er veldig fornøyd at vi har finne forsåvidt gode,og nyttige gaver i år.

til mine foreldre,som er gift(bank i bordet) har vi kjøpt elektriske salt og pepper kverner, i god kvalitet.Pappa må ha nykvernet pepper på alt, så da passer det bra.

vi fikk i fjor til jul,og han så de her en gang til middag,og han var så fasinert...hehe...

til svigermor som er alene,kjøpte vi ny mobiltlf.den hun har er noen år,og batteriet er ødelagt på den.den må alltid stå til lading,og da er jo litt av vitsen borte..er en nokia 3310i tror jeg.Er iallefall så gammel at ho kan ikke ta bilder med den....

Skrevet

de ønsket seg ny stuebord duk og hjørnebord duk så d har jeg kjøpt. + laget aktivitetskalender av barna,med masse bilder. så får de noen andre småting:)

Skrevet

billetter til Mamma Mia-musicalen i Oslo i mars..

Skrevet

de skal få en 6-pack med Friele kaffe (for å kamuflere litt:p), fotobok med bilder fra de første mnd til vesla (for 2 år siden fikk de med bilder av eldste), bhg.bilde av eldste og veggklokke med bilde av ungene på.

Skrevet

Mamma og mannen får boken Barndom 60-tallet og hvert sitt par tovede tøfler.

Pappa får fotobok med bilder fra mini's siste år(de sees sjelden) og en innrammet tegning som mini har tegnet.

Skrevet

Bestikk som moren min kjøpte selv fra oss. Hva gir du meg..

I tillegg blir det noen bilder av ungene, og et gavekort på forpleie til (beste)mor og bøker til (beste)far.

Skrevet

ferier til begge to... går sammen med resten av søskenflokken...

ellers har de jo alt de trenger:)

Skrevet

har kjøpt en kurv og lagt nedi ei flaske vin,brente mandler,hjemmelaget drops,ei fin ramme med bilde av barna,julekaffe og litt pepperkaker som barna har baket selv:) har jo alt fra før,så synes dette var en koselig gave å få:)

Skrevet

Har bestilt kalender med bilder av lillegutt, et bilde som mamma ønska seg og så skal jeg kjøpe vaffeljern.

I tillegg så tenkte jeg at lillegutt skulle få male på lerret til mommo å moffar :)

Skrevet

Fotograf-bilde av minstejenta. Putevar med Verdens beste mormor/morfar. Pappa får godteriskål dekorert med "gelehallon" og en pose gelehallon nedi. Mamma får tilsvarende bare med peanøtter.

Og så blir det sikkert noe ungene har laget.

Skrevet

Vi skal kjøpe Stelton brødpose og en flaske rødvin. Har ikke så god råd akkurat nå fordi vi MÅ kjøpe ny bil til oss selv i julegave:o)

Skrevet

Bok, håndklær for det trenger hun, og kalender av alle barnebarna.

Skrevet

De får kopper med bilde av veslejenta ettersom det er deres første jul som besteforeldre :-) Også har vi kjøpt tupperware-kaffekanne. Så skal vi kjøpe sånn kaffe som man knuser selv på butikken. Blir rene kaffegaven i år gitt hehe.

Svigerfar får brødboks fra tupperware og kopp med bilde av "våre" barn på :-) +++

Skrevet

Kakeåndsen - hvor har du kjøpt det putevaret? Vil gjerne kjøpe slik til en av besteforeldrene!

Skrevet

I år skal vi kjøpe en moccamaster (kaffetrakter) til mine foreldre..og svigers har vi kjøpt et sett med kjøkkenkniver..(brødkniv, filetkniv etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...