Karomamma Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 I dag er det Karopappa som er nede for telling, med bøtte ved siden av senga. Æsj, jeg vil ikke bli smittet av de greiene der.... Får dra tidlig avgårde til barnehage og jobb og håpe jeg går fri. Krysse fingrene
Reveenka Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Oooh , løp og kjøp sånn håndspritvask på apoteket! Det har jeg alltid stående på badet(yrkesskade...) og bruker flittig når vi får omgangssyke i revehiet. Ungene pålegges også nøye håndvask og får forbud mot fingre i munnen, og så får de hvert sitt håndkle. Sist var det bare minste revungen som ble syk, bank i bordet! Omgangssyke er det VERSTE jeg får, urk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Vi har sluppet unna omgangshelvete, men jeg har en kropp som er snørrforkjøla og verker i alle ledd og er bare sååå ikke klar for mer.......ugg...Takk for paracet og ibux sier jeg...... God bedring til Karopappan!
Karomamma Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har faktisk sånne spritservietter (og brukte dem da snuppa var syk i forrige uke). Hun, derimot, sier at det "ikke er noe mofomt" å vaske hendene hele tiden, men mamma bestemmer. Ho ho ho... Jeg hater spysjuka!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Nei, ikke omgangsyke....urk... Du holder deg frisk, du holder deg frisk, du holder deg frisk........ Positive tanker har flyttet fjell før...... Ikke sikkert det hjelper her. Men gjør som reven, vaske, vaske, vaske.
♥Snulder Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Ohhh.... jeg blir småkvalm og uggen bare av å lese om slikt:=/ I fjor på denne tida hadde vi allerede vært igjennom tre runder... Så uannsett hvordan det bærer etterhvert så ligger vi bedre ann i år;=D Foretrekker heller en real snørrforkjølelse fremfor spying!!!! Krysser fingrene for at du holder stand Karomamma!!! xxxxxxx
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Hold deg på beina!!! Er IKKE lov å rope på elgen nå altså.Hører du???? Her har jeg og minstetrass vært heldige eiere av snørr og gørr i ukesvis.En god ting med det er at vi kanskje slipper den årlige "liggerettuthelejula" i år... Håper virkelig du slipper unna den runden her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå