Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Er det bare jeg som irriterer meg over mødre som "presser" babyene til å mestre mer enn hva som er mulig for alderen? Kjenner ei som satt opp selv babyen på gulvet da den var 3,5 måned gammel, og som "gikk" med babyen allerede fra den var 5 måneder gammel. Alle babyer flytter jo beina når man holder de på gulvet, men det er ikke dermed sagt at de kan gå! Hun skrøt av at babyen kunne "gå" av en alder på 5 måneder, og går rundt i huset med den hver dag. Hun lot også babyen stå selv ved bordkanten før den var 6 måneder!! Det er jo ikke bra for beina! Jeg blir så provosert Det er da allmennkunnskap at babyer kan sitte når de setter seg opp selv, går når de er klare for å gå, og sist men ikke minst - står når de reiser seg selv!!!!! Arg!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Ja, er ikke så glad i det presset på barna selv. Ei jeg kjenner øvde halve dagen for å få sin baby på 3,5 mnd til å stå alene. Tror ikke det er så godt for dem. Selv har jeg en litt "treg" baby, så kunne ofte ønsket at hun var litt tidligere med ting, men har nok måttet innse at hun gjør ting når det passer henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå