Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg fikk med meg et par brudesko fra Agape i en str. mindre enn jeg bruker til vanlig, damen der mente at de passet helt fint, og at de kom til å gå seg ut. Jeg var litt skeptisk, men gikk med på det siden hun mente at de faktisk ville gå seg ut. Jeg har prøvegått dem litt i dag, og de sitter litt ekstra i sømmen rundt over foten. At de kan gå ut i selve tøyet, kan jeg være med på, men akkurat i sømmen?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Jeg vet ikke om skoene fra Agape går seg ut eller ikke, men jeg har også kjøpt skoene mine der. Jeg prøvde to ulike størrelser, og endte opp med den størrelsen jeg vanligvis bruker, selv om de var litt for store. En størrelse mindre ble for liten. Jeg har kjøpt en hælkappe, som jeg kommer til å feste på. Hvilken sko-modell har du? Jeg har kjøpt nr 8019 (med hel fot og lav hæl). Nr sto på esken. Du kan jo prøve dem litt i noen dager til, og så se om de går seg noe ut. Føttene blir jo gjerne litt større utover dagen også. Det er ikke godt å ha for små sko, og man skal jo tross alt ha dem på seg i mange timer! Håper noen andre har noen erfaringer eller kjenner noen som har det!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kjøpt nr 8015, de er litt lange og kantete foran, så jeg følte det neste som at det var klovnesko jeg gikk med. Jeg vil ha sko med "skoform", ikke form etter foten min. Så jeg skal dra og bytte, man står og går jo mye den dagen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har forstått det slik at når det gjelder brudesko bør man heller kjøpe dem litt for store enn litt for små... Man går og står mye, og føttene hovner ofte opp.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror egentlig den dama på salongen var mest interessert i å selge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå