Gå til innhold

Jeg fikk 5 på lab-eksamen!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fy flate, jeg imponerer meg selv! 5 lissom?!?! HVa gir du meg??? Det er "ingen" som får 6, så detta var jeg drabelig fornøyd med :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!

du er super flink!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

*bra jobba*

:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tusen tusen takk! Jeg har undervurdert meg selv :) I tilegg begynte jeg i slutten av august, og er ferdig 17.desember! FERDIG! Ka du tru?? :o) 6 på tverrfaglig eksamen, så 5 på denna! håper jeg ikke får 4 på siste :P

Skrevet

Hvor går du på skole?

Gratulerer med 5!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tusen takk :) Går på skole i Vestfold ;) Ser du er fra trondheim, så noe nærmere forklaring er vel ikke helt nødvendig ;) (om ikke du er drabelig godt kjent) :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er voksenopplæring, men vgs-nivå ja :)

Skrevet

sant. Har en venninne som gikk i larvik!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

da har vi nok hatt samme lab-undervisning ja :) Og kanskje gått på samme skole, kven kveit? ;) Når var hun ferdig?

Skrevet

Grattis.. =)) Kjenner følelsen.. Fikk igjen oppgave for en liten stund siden.. Hvor det sto karakter 6.. Holdt på og detta av stolen.. hehe.. =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er jaggu ikke dårlig prestert, om jeg selv kan få være litt stolt :) Wiii :)

Skrevet

Gratulerer :-) Husket du forskjellen på plasma og serum, og hvilke glass til hvilke prøver? hehe.

Hadde du Gunnar som lab-lærer?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg huska jaggu det! ;) Såvidt... det har ramla ut igjen... serum på glass uten tilsetning? Eller noe sånt.

Gunnar ja! Knakande bra lærer! :)

Skrevet

Jeg hadde Gunnar for et år siden, han er råflink til å lære bort!

Skrevet

Gratulerer !! :D Flink du :)

Skrevet

Selvfølgelig skal du være stolt :) Er stolt selv idag, fikk tilbakemleding på at opgaven min var meget bra, med glimrende analyser :) Det er dagen for gode resultater idag.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så morro Teline :) Ja, tydeligvis dagen idag :)

Skrevet

Så flink du er ;o) Jeg er imponert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...