Gå til innhold

Doppler/babywatch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfarinf med det? kan det være skadelig på noen som helst måte? lett å finne lyden..har bestilt en i dag og venter spent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står ihvertfall på pakken at det ikke er skadelig på noen som helst måte

ville bare påpeke en ting,

at selv om det står at man kan bruke den fra 12 uker, så kan det være veldig vanskelig å finne lyden enda da.

i forrige svangerskap var jeg til både lege og jordmor i uke 14, og ingen av dem klarte å finne hjertelyden. selv om alt var i skjønneste orden.

fikk min babywatcher i uke 16, og hadde ingen problemer med å finne lyden, men det er vanskelig for noen, flere uker etter det.

mange blir såklart bekymret når de ikke klarer å finne lyden... men husk på at det kan være vanskelig tidlig i svangeskapet da...

Skrevet

er 10+1 idag, men får den sikkert ikke før enn i 11..men må nok ikke bli skuffa hvis jeg ikke hører noe nei.. men hååååper jo da..hehe

Skrevet

Fikk doppler idag :) :) og jeg fant hjertelyden og er bare 10+3 :) :) anbefaler det til alle, det var kjempegøy!!!

Skrevet

Grattis;)

Jeg er 12+1 og har funnet den to ganger,men syntes det er vanskelig ennå.

Du er sikker på det var babyen sin og ikke din puls?

Jeg er ikke sikker på om jeg hadde vist forskjell om jeg ikke hadde vært gravid før og vist hva jeg skulle høre etter;)

Skrevet

Heisann!

Noen som har en link til meg hvor jeg kan finne en sånn doppler? el babywatch.. Kanskje jeg skulle fått meg en selv? Er de dyre?

Skrevet

Jeg målte min egen puls først, og den stemte ikke med den pulsen jeg fant i magen, så jeg regner med det var babyen jeg hørte :)

Jeg kjøpte min via finn.no. søk på doppler der så finner du den. min kosta 499+frakt :) kom etter to dager bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...