Gå til innhold

Hvor selger du kule dongribukser med lavt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner dem ikke noe sted, vil ikke ha buksa langt oppi i ræva :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så heldig og ikke ha valker eller valpefett, derfor jeg gjerne vill ha en bukse med lavt liv og ikke en bukse som går langt opp i ræva. Har gått ned fra 54 til 46 kg pga amming så må innvestere i nyke kule bukser :)

Skrevet

carlings selvfølgelig;) Der er de veldig hjelpsomme, og er kjempeflinke til å se hva som passer deg, og hvilken str. du trenger.

Skrevet

Jeg kjøper alle mine bukser på BikBok, de er de eneste som faktisk har plass til en rumpe i buksene, selv om man velger de minste strørrelsene.

De mørke buksene er mindre enn de lyse, så prøv de først. Jeg måtte ned en str. i de lyse buksene, og siden xs var den minste str. de hadde så er den fortsatt litt stor. :/

Bruker bare bukser med lavt liv :)

Skrevet

Jeg har aldri funnet en bukse på bikbok i hele mitt liv, nettop fordi jeg syns de ikke har plass til rumpe og lår. Men men..;)

Skrevet

Rumper og lår er ikke hva de en gang var..

Skrevet

Hmmm... Jeg er tynn, men har rumpe og brede hofter. (i forhold til resten av kroppen min) og finner bare bukser på BikBok.

Har ei venninne med litt for mye på kroppen, ikke mye altså. Men hun går bare inn i en BikBok butikk med meg, for hun finner aldri noe der som passer til seg.

Skrevet

Hi her, jeg har verken pupper eller rumpe, målet er og få en snerten liten sprett rumpe ;) Etter nyttår er det full rumpe trening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...