ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Men det vil jeg Han mener det er bedre å oenske seg noe annet, for det er ikke så noeye med hva slags servise man har osv. Jeg har alltid tenkt at det er noe jeg skal oenske meg til bryllupet, så jeg vil ikke gi meg så lett på den! Oensker dere dere servise?
bejb25 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 ja jeg sparer på porgrunn porselens servise- bondemønsteret. så vi ønsker oss flere deler av det til bryllupet..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Kan dere ikke ønske dere flere ting da? Lage en ønskeliste på Tilbords eller Christiania der servise bare er en av tingene? Hva vil han ha istedenfor da?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Hva ønsker han seg isteden? Jeg spør av ren nysgjerrighet, for vi lurer også på hva vi skal ønske oss... Hehe... Det vanligste er vel å ønske seg servise, bestikk, glass-serier osv til bryllupet... Nå vet jo ikke jeg hva dere har, men problemet er vel at de fleste har alt de trenger, så da er sånt noe ganske safe. Som en over her sier så er ønskeliste hos tilbords, christiania eller kitch'n kjempe lurt! Vi ønsker oss forresten masse forskjellige kjøkken-ting som vi samler på.. I tillegg til servise og glass. Vi har jo endel sånt fra før, så vi ønsker bare litt påfyll.... Ellers kan dere jo ønske dere litt forskjellige møbler om dere trenger det.. Viktigste for de som gir er vel at det er noe som kommer til nytte for dere, og gjerne at det varer en stund....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 Ja, jeg har sagt vi kan oenkse oss flere ting også. Han sier at "kan ikke bare folk få kjoepe det de selv vil, da utanat vi setter opp noe liste?" Men som jeg sier, så vil jo da folk kjoepe litt fra den serien og litt fra den, også får man masse som ikke hoerer sammen. Dessuten synes folk det er kjekt med liste. Har allerede begynt å lage liste på tilbords og glassmagasinet. Dvs bryllupslisten.no, får jeg ikke helt til... Registrerte meg der med passord og liste, men tenkte å fylle inn etterhvert, så det står ikke noe på lista enna. Så når jeg skal gå inn på den nå, får jeg ikke til å fylle ut ting på lista... Noen som kan hjelpe?? Var IKKE noe hjelp å få på glassmag. iallefall. Måtte helst ordne det selv, sa de, for det var så mye folk i butrikken nå oer jul...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 hmmm.. skal ikke være noe problem egentlig.. Men du må logge inn som deg da, ikke bare søke etter den liksom.. Bare i tilfelle Det lønner seg alltid med liste til bryllup, for ALLE og da mener jeg ALLE kommer til å spørre hva dere ønsker dere.. Har dere liste er det også lettere for forlovere og foreldre å fortelle når noen spør dem.. Så sørg for at alle som har noe med bryllupet deres å gjøre vet om lista.. Folk vil ikke gi gaver som blir byttet..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Veldig enig med din samboer. Vi kommer ikke til å ønske hos dyre glass eller dyrt servise til bryllupet vårt. Det er så bortkastet. Finnes mye pent som er mye billigere, og da kan man heller bytte oftere om man ønsker det. Vi skal ønske hos ting vi trenger )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2008 Endelig fikk jeg det til Hadde ikke trykket på pila for å komme videre til lista. Til deg som lurte på hva vi oensket oss...: Har oensket oss endel fra Rosendahl (vannglass, vinkaraffel, bolle, dessertskåler osv.), kjoekkenvekt, vaser, kaketine m/kjoeleelement, vinglass, t-skjeer til et bestikk-sett vi har.... Ellers oensker vi oss vel gavekort på senteret, penger til reise, dyner... Også oensker jo jeg meg servise da, men spoers hva det blir med det... Klem
*bubbs* Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Vi skal heller ikke ønske oss servise, men dere bør absolutt ha en liste! Venneparet vårt hadde ikke det og de fikk så mye dritt til bryllupet at de var helt fortvilet. Det var nips, håndkler i alle farger og størrelser, gryter som ikke gikk til induksjonsplaten, malerier som aldri vil komme opp på veggen etc. De fikk byttet en del, men slett ikke alt. De har fremdeles et skap fullt i kjelleren. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #11 Skrevet 23. desember 2008 Vi ønsket oss ikke noe annet enn service til vårt brullup og endte derfor opp med et komplett middagsservise med tilhørende kaffeservice:-) Har fått masse bruk for begge siden vi fikk dem i fjor. Knallkjekt å ha! Stå på du!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Jeg er i alle fall forferdelig glad vi ønsket oss servise i bryllupsgave. Det brukes ikke så mange ganger i året, men det er veldig OK å kunne dekke et pent bord til 12 når anledningen kommer. Det ser vedig fint ut med matchende servise, glass og bestikk.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Hvis menn hadde bestemt hadde ikke en eneste gaveliste blitt lagt ut på "Tilbords" eller "Glassmagasinet"....... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå