Gjest Sauen - preggers Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Haha, hun driver og løper over golvet med høyhælte sko, skikkelig fort liksom, frem og tilbake... har holdt på i sikkert fem minutter... løpe i noen sekunder, stille to sekunder og så løper hun andre veien... Hm, jeg lurer på hva hun holder på med der oppe jeg, men det kommer jo alltid mye lyder derfra. Dagen lang mister hun tunge ting i golvet så jeg tror hele blokken ramler ned...=P
Gjest Sauen - preggers Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Haha, ja det må jo være noe sånt... men det må da være veldig upraktisk å løpe rundt sånn i stiletthælene? hun kan jo tråkke ihjel den stakkars gnageren...
småen og smulan Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Naboen vår tråkker stadig rundt i sine høyhelte sko, spesielt på kvelden/natta etter at vi er i seng. Hun har nesten bare fliser på gulvet så da bærer jo lyden bedre. Det første året vi bodde her tullet vi med at hun var luksusprostituert som bodde alene i en så stor leilighet og ofte var oppe sent på natta, gjerne med besøk. Men plutselig en dag fant vi ut at hun var journalist i vg og tydelig med skiftarbeid;)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 haha, ja vi sitter også ofte og lurer på hvem naboene er... Der jeg bodde før var det en helt rar fyr som bodde i øverste etasje. vi bodde på bakkenivå, og hadde stuevinduet ut mot parkeringen. (kjipt, ja). Hver kveld, sikkert 20 ganger for kvelden, kjørte han opp og ned. vi bodde på toppen av en bakke som sikkert er 1 km lang, det er ingenting lenger oppe og hele bakken er bare hus. allikevel kunne han komme kjørende opp for så å snu og kjøre ned igjen, uten å gå ut av bilen eller noe... vi fant ut han måtte ha tvangstanker eller noe... hehe, det var 4 leiligheter i den blokken, og vi hadde lange fantasihistorier og navn på dem alle sammen...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå