Gå til innhold

når på døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det en spesiell tid på døgnet man skal ta pergo tablettene, og når på døgnet er det best å ta EL test? er ikke sikkert det er noe rett svar, men kan jo hende det er noen her som kan svare for det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiller ingen rolle kl slett du tar pergo på men man burde ta de samme tidspunkt hver dag:P

el tester kan du også ta når som helst på døgnet men d er en fordel at urinen har vært i blæra noen timer...

Skrevet

ja kan jo være greit å ta de på samme tidspunkt;) siden jeg skal begynne på pergo dag 5, så er jeg ferdig dag 10...skal jeg ta EL test noen dager etter det da,eller på dag 10?

håper TR kommer snart jeg nå...er litt forskjellig noen ganger,utrolig kjedlig...er så redd for at jeg ikke skal teste positivt på EL testen,og skulle det skje, så betyr ikke det at det blir samme resultat neste mnd?

mulig jeg er dum,men jeg lurer;)

Skrevet

er ikke dumt å lure...

legen bruker å ta en blodprøve 7-9 dager etter el for å stadfeste at den har vært der og sluppet egget...

jeg fikk beskjed om å begynne på dag fire å begynne letingen etter el på dag 11 i sykluss..

om mannen min fikk ikke røre seg selv før vi fikk positiv el test for å sikre høyest mulig anntall spermier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...