Nummer1 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Huff, eg er så redd for å byrja å blø at ved den minste følelse der nede spring eg på do og sjekkar med papir. Eg blir jo heilt gal av meg sjølv...vil så gjerne at dette skal gå bra! Er det fleire som meg her inne? Eg er 5 + 3.
Musemor med tre søte små Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Det går i bølger. Har det ikke så mye på jobben, da har jeg nok av andre ting å tenke på. Etter jeg kommer hjem, hele tiden.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Skjønner hva du mener. Den utfloden som mange gravide får som er litt rennende (unnskyld unnskyld) er ikke så bra for psyken i denne perioden. Kjennes ikke bra ut når man er lett paranoid fra før.
Musemor med tre søte små Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Eller som en annet her inne sa for et par dager siden, ikke kjøp dopapir med små røde nisser på. Dersom man glemme man har nisser på papiret, kan det i et øyeblikk se ut som friskt blod
Nummer1 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Godt eg ikkje er åleine då...heilt utruleg til dommedagstankar eg klarar å putta inn i hovudet mitt. For eigentleg virkar alt ok. Eg har ein del symptom (td fått STORE puppar som er skikkeleg vonde) - så det må jo tyda at ting går sin gang. Me får berre kryssa fingrane, jenter! Dei klorar seg vel fast desse spirene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå