Rotte-mamma Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 IKM sannsynligvis på onsdag, har drevet og testet neg hele veien ( har sluttet på p-pillen og er i første pp så aner egentlig ikke når IKM er har bare tatt utgangspunkt i siste mens og 28 dagers syklus). Fikk billigtestene i postene i dag og løp på badet med en strips, er så lei av å sløse bort CB tester. Negativ naturligvis, ikke så rart siden jeg etter å ha lest pakningsvedlegget nøøøøøye ser at den kan jo kun tas dagen etter forventet mens. Løp da ut og tok en CB og ser en tydelig skyggstrek! Hadde jo netopp tisset, så hadde ikke så mye og gi, kan og se på kontroll streken at det var litt lite. Er ikke et kryss men er en skygge der.......Å vær så snill bli et kryss i morgen tidlig!!! Vil ikke få opp forhåpningene mine men ble så oppspillt at jeg bare måtte fortelle det til dere! Ps. Skyggen kom etter få min, ca tre-fire....
maizi Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde skyggestreker et par dager før krysset kom skikkelig når jeg var gravid.... krysser fingrene for deg. Lykke til!
KarLuc +1? Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 å så spennende håper for din del at det kommer et kryss i morgen Må oppdatere oss da..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 oy så spennende.. krysser fingrene for deg:)
Rotte-mamma Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 Klarte søren meg ikke å vente til i morgen tidlig en gang. Helt utrolig! Den var helt negativ, ingen tvil! Nå tester jeg ikke på noen dager altså.....får være grenser for selv pining................CB nå også. Takk for interessen:-) Håpet er der enda desverre, får prøve igjen:-)
Rotte-mamma Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 Nå er jeg innehaver av av tre skyggestrek tester!!! Fortsetter denne maniske testingen frem til fredag, da skal jeg til legen og be om blodprøve. Tenkte jeg skulle ta med testene så hun kunne få se på de, pent innpakket i plast folie:-) Får jeg mensen nå bli det en helt enorm skuffelse!
KarLuc +1? Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 ja, det forstår eg godt... men er jo enkelte som bare trenger litt ekstra tid på å produser hcg......... Men det virker jo da veldig lovende for deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå