gusken Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Et lite spørsmål om tips egentlig.... Vi driver å prøver å bli gravide, men sliter litt. Har prøvd i et år nå uten hell. Vi har et barn fra før, og der skjedde det med engang. Er det mulig at det kan ha skjedd noe med fruktbarheten til en av oss siden forrige gang? Ellers tips til hvordan vi kan få litt fortgang på sakene....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Ville absolutt starta prosessen med utredning i alle fall, om dere har prøvd i et år uten hell nå. Vi fikk førstemann på 3. forsøk, mens den som er i magen nå er et resultat av prøverør etter over 2 års prøving :o/. Ingen som egentlig helt forstår hvorfor det ikke har funka, for både sædprøver og eggløsninger har vært fine, syklusen min har vært til å stille klokka etter, og etter laparaskopi som riktignok viste litt endometriosevev så var det ikke vev som var såpass mye og på steder som skulle hindre at jeg ble gravid heller. Tydeligvis ikke alt man skal kunne forklare har jeg skjønt, hehe. Jeg hører nok med til fåtallet, og jeg tror nok at dere vil få det til om ikke så lenge, men OM det skulle være noe er det greit å få i gang prosessen som involverer leger, dersom man skulle ønske det ) Kjempemasse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå