Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Satt og sang til lillegullet, og plutselig datt denne melodien ned i hodet mitt, men farken også- tror dere ikke at jeg har glemt mye av teksten da?? Noen som husker hvordan den går?? Vet den begynner sånn; Bro bro brille, klokka ringer elleve. Keiseren står i sitt høyeste slott, så.. også er det helt blankt.. Ikke så livsviktig kanskje, men fryktelig irriterende...
~sjiraff~ Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Bro, bro brille. Klokka ringer ell've. Keiseren står på sitt høyeste slott, så hvit som en mann, så sort som en brann. Fare, fare krigsmann. Døden skal du lide. Den som kommer aller sist skal i den sorte gry-y-y-y-y-te.
simba>>>3gutter Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Her er den: Bro, bro, brille klokken ringer elleve. Keiseren står på sitt høyeste slott ser ut over vann, ser ut over land. Fare, fare krigsmann døden skal du lide, den som kommer aller sist, skal i den sorte gryte.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 Thenk ju, jenter!!!! Da kan jeg ta kveld uten å gni hodet i ren arg over å ikke huske, hehe:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå