Gå til innhold

Hadde dere sendt barnet til sin pappa hvis..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kom hjem sår fra tissen, han ikke vasker henne fordi han syns det er ubehagelig og vaske henne nedentil?! ikke pusser tenner og ikke børster håret på ei hel helg? Jenta til vennina mi på 4år er til pappa'n annen vær helg og vær gang er det ett eller annet. Noen ganger har han stukket av for så la sin kjæreste på 14år passe barna mens han er ute og fester. Skjønner ikke at hun kan føle seg trygg mens hun har datteren sin til han jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han faktisk har en kjæreste på 14 år, så beviser det vel at han strengt tatt kanskje ikke er moden nok til å ta vare på barnet sitt...

Skrevet

kjæresten sin på 14 år????? hadde ikke latt niesa mi på 14 år passe ungene mine engang.

 

 

Skrevet

nei det hadde jeg ikke!!!

 

hadde meldt fra til barnevernet

Skrevet

gammel er BF?han kan da umulig være under 16år. å da er det straffbart om han er sammen med ei på fjorten.. syke greier..

 

håper dette er en fleip. for nå kjente jeg at jeg ble kvalm.. etterlate et barn til andre barn :S

Skrevet

Nei det er nok desverre helt seriøst.

Vet det er mange som har det utrolig kjedelig her om dagen og dikter opp hva som helst bare for og få oppmerksomhet.

Barnefar er 31år gammel. Var 28år når han ble sammen med hun på 14år. Så hun er alltså nå 17år. Heldigvis er det nå slutt mellom dem for ca 6mnd siden. Min vennine syntes det ikke var i hennes hender og gjøre noe med forholdet til dem når dem hadde gått 1,5år og skjule det + at det ble godtatt av foreldrene til denne jenta. Jeg bare synes det er en utrolig lei situasjon for vennina mi sin del og ikke minst barnet deres.

 

HI

Skrevet

han er jo PEDOFIL!!!!!!!!!!!! hvem faen lar ungen sin være alene med en mann som forgriper seg på barn???

 

dette er nok mer alvorlig enn du har forstått skjønner jeg.

Skrevet

Hadde politiet visst om denne 14 år gamle kjæresten, så kan jeg love deg at den mannen ikke hadde fått det enkelt.

 

Selv om jenta var enig, blir det sett på som overgrep i forhold til loven. Og han hadde blitt anmeldt av politiet(offentlig påtale). Foreldrene til denne jenta kunne fått problemer selv, ved å "godkjenne" forholdet. Hadde jenta vært 13, hadde problemene blitt enda større......

 

Og jeg hadde forøvrig hatt store problemer med å sende mitt barn til en slik mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...