Gå til innhold

Hva tenker dere ang dette med renta... tabloid tv 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere?

Ser på mange av innleggene at de tenker ikke lengre enn sin egen nesetip mange. Det er kun meg meg meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme selv, at det er mye min vinning mentalitet.

Vi er nyetablerende, men har ikke noe problem å betale vårt huslån. Men håper jo renta blir satt ned slik at det ikke blir ett tørke på arbeidsmarkedet og vidre bivirkninger slik som høy rente fører til.

La merke til at mange sier at de som har tatt opp for høye lån kan bare kose seg i gjelda osv.... det er ikke alltid bankene gir rett rådgivning i forbindelse med banklån. Har flere vennepar som har fått håplølse forslag og tilbud, men de har heldigvis sett sine egne begrensninger.

Hilsen ei som håper renta går ned:)

Skrevet

Vi tenker meg meg meg, eller rettere sagt oss oss oss, vi har det ikke lett økonomisk. Det er de som ikke aner hva det vil si å ikke ha penger, som ikke bryr seg stort om renta eller finanskrisa. Renta MÅ ned nå, ellers går vi personlig konkurs.

Vil tilføye at vi har fått null rådgivning av banken, og at vi var uerfarne i forhold til boligkjøp. Det ble katastrofalt for oss, da vi ikke skjønte at vi kjøpte opp en høy andel fellesgjeld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...