Gå til innhold

Sovetabletter /reisesyktabletter / allergitabletter til småbarn på fly.....erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha aldri tenkt på dette som en mulighet for mine barn, men minstemann er så aktiv, sta og griner for alt og ingenting at jeg er livredd for å reise med fly med han. Vi skal på fly i 10,5 timer. Hva skal jeg gjøre? Noen som har gode eller dårlige erfaringer med sånne tabletter? Hvis jeg velge å bruke det, hvilken skal jeg bruke? Kom med det, kritikk og alt, jeg tåler det. Jeg kan ikke bestemme meg for hva jeg skal gjøre....

Takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen som vil hjelpe meg?

Skrevet

Vi skal ut og fly i 13 timer og mini er en ganske aktiv liten gutt på 16 mnd. Jeg har fått resept på Vallergan som jeg kan bruke om han "tar helt av". I nødstilfelle m.a.o. Men her om dagen leste jeg så mye skummelt om Vallergan at jeg vet ikke om jeg tør gi det til han....

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde turt å gitt de noe under en flytur siden man aldri vet om de f. eks er allergiske eller noe. Men skjønner veldig godt at du gruer deg. Skal dere på juleferie så langt bort?

Skrevet

Den siste tiden har det kommet opp en del kritikk av Vallergan brukt til små barn. Jeg har brukt det selv en periode og det anbefales ikke, da kroppen blir skikkelig sløv dagen derpå. Min personlige mening er følgende: enten flyr du uten å gi medikamenter, eller så lar du være å fly:) Hvor gammel er han forrresten?

Skrevet

Han er 16 måneder. Vi er nødt til å reise dessverre. Jeg har ikke vært hjemme til jul på 5 år, minstemann har ikke vært der en eneste gang. Med eldstemann da han var 14 måneder var det et helvete på fly og han er en veldig rolig type, han minste er ikke rolig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...