Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 3 av dem har vært kjærester.. hva sier det om meg?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hehe... det sier vel at du har hatt sex med 9 stk. og er 22 år. Sier vel ikke noe mer! Jeg er 29 år og har hatt sex med sikkert 40 stk., men hva andre måtte mene om det, hopper og driter jeg en lang i...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 gjør det noe da? Jeg er 23, og har hatt sex med 16 stk... 12 av de sikkert før jeg var 18..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 jeg er 22år og har hatt sex med rundt 50. noen av dem har væt kjærester. forstår ikke hva som er så galt med å "gå rundt å ha seg til"? når jeg ikke hadde kjæreste, var ikke sex noen big deal for meg.... ikke noe verre enn å kysse noen liksom.. så, folk får kalle meg hore eller hva de vil:) det driter jeg i!
jordbærsjokolade Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 At du er 22 år og har hatt sex med 9 stk:) Jeg kan ikke lese noe mer enn det ut i fra hva du skriver
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Ikke noe. Du virker helt normal på meg!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Det sier vel bare at du har en normalt god sex-apetitt og ikke har hatt for mange bånd på deg mot å ta for deg av det du har lyst på. Da jeg var 22 hadde jeg omtrent det samme som deg. Angrer ikke, for jeg vet nå at det ikke er noe poeng i å lete etter flere nye sex-partnere, for det blir aldri bedre enn den du har funnet tonen med. I tillegg har jeg prøvd ut endel ting, så jeg er ikke så nysgjerrig på hva som er på den andre siden av gjerdet.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes det er mange, men meg om det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Det sier vel ingenting det? Jeg er 19, har hatt sex med 30 stk, og vært kjæreste med 6-7 av dem. Noen var ikke lengre forhold enn 2-3 mnd engang.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Leste gjennom disse "hvor mange sexpartnere"-trådene tidligere, og stusset over at ingen hadde innrømmet at de hadde hatt mange sexpartnere. Dagens ungdom vokser opp med et helt annet syn på sex enn dere som vaks opp for 30-40 år siden. Vi debuterer tidligere og tidligere, og bytter oftere og oftere. One night stands er HELT normalt nå. Jeg har selv hatt sex med mange flere enn jeg kan telle på både to og fire hender (har ikke telt da) og jeg gir da blanke faen i hva folk synes om det. Jeg har jo fordelt det greit da, hadde jeg hatt 40 i løpet av et halvt år hadde det vært VELDIG drøyt..
malingus Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Synes du at 9 sexpartnere er mye når en 22 år? Hva sier det om meg da, som hadde nesten 50 partnere da jeg var 23?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 22 år og 9 sexpartnere er helt vanlig... Jeg hadde ikke reagert om du hadde hatt et par til.
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes ikke det sier så mye om deg Synes det er fint at du er litt reservert. Det kommer du nok ikke til å angre på når du bllir eldre (no effence til dere andre )
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #16 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes det er mye, men hva andre gjør bryr jeg meg ikke om. Er 27 år og har ligget med langt færre enn 9, men er litt sjenert av meg når det kommer til sånt og har aldri hatt interessse av å ha sex bare for å ha sex.. Men har et supert sexliv med mannen min..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #17 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde hatt 20 da jeg var like gammel som deg, og anser meg selv verken som gal, lett på tråden eller veldig opptatt av sex. I dag, 14 år senere, er jeg egentlig glad for at jeg har prøvd og feilet litt. Slipper å lure så mye på hva som er der ute.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #18 Skrevet 8. desember 2008 Det der er snodige greier, noen er så stolt over å hatt få sexpartnere, sånn flink pike greie, mens andre synes det er flott å ha mange........ Det må vel være opptil hver enkelt, vi er ulike på det området som på alle andre områder. Jeg har sikkert hatt 100 sexpartnerer (er noen år eldre enn deg da ;-) angrer nok på et par stk, men ellers skjemmes jeg ikke. 9 stk er vel helt passe for akkurat deg ? (vil likevel være anonym)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #19 Skrevet 8. desember 2008 det har jeg også.. og jeg er dypt religiøs, men jeg hadde et par "pause" år.. angrer dypt og bittert på flere av dem, skulle ønske jeg bare mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå