Sara 79 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg var hos jordmor å ble strippet i dag,så e selvsagt litt nysgjerrig....
Nikkan Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Ja det funket på meg. I mitt forrige svangerskap ble jeg strippet av jordmor på formiddagen. Så¨sa hun at jeg skulle gå en skikkelig tur og så ha sex med mannen min etterpå : så sees vi på føden i kveld" sa hun. Jeg gjorde som hun sa og havnet på føden sent på kvelden ) Skal til jordmor på onsdag og håper denne jordmoren vil strippe meg også, ikke alle som vil gjøre det. Lykke til og husk at sæd gjør underverker etter stripping ;-)
Med spire nummer fire<3 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Ble strippet sist gang, da gikk det en uke etterpå før noe skjedde. Skal til jordmor onsdag nå for å bli modnet så håpet jeg er moden nok til at det skjer noe da. Lykke til for deg som allerede er strippet!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Ble strippet 2 eller 3 ganger forrige svangerskap uten at det ble noe mer enn kynnere av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå