Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Monca

Leser litt lengre ned her om at du ikke har noen utslag på el-tester. hvilke tester har du brukt?forskjell på billig og de apotek testene?

Jeg testet med billig el-tester for noen år tilbake, i ganske mange mnd. og nå driver jeg og tester igjen, men får ingen pos el tester.. fyktelig irriterende og frustrerende.. men hvordan vet du helt sikkert at du har el? ser at du temper, men er det sikkert da..?

tusen takk for svar.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

Jeg har kun brukt billigtester.. har ikke giddet og bruke masse masse penger på cb... Jeg testet hele pp¨er uten pos utslag... Så tenkte jeg bare ikke hadde el rett og slett....

Ja temping er veldig sikkert... Man temper til samme tid hver mnd, når man får en betydlig stigning og den holder seg høy minst 3dager så har du hatt el.. Det som er dritt da er at man ikke nødvendigvis får no tegn på at den er der for den er over... Det som er lurest er at man gjør dette noen mnd og ser etter mønster... Men du får hvertfall sett om du har el.. Det var for meg veldig godt...

Driver og håper på at el skal komme i disse dager.. håper den kommer nå, så er jeg kanskje blandt de heldige som får en ekstra gledlig jul.. Det hadde vært noe det *sukk*

Lykke til=)

Skrevet

takk så mye for svar...

er godt og høre at man faktisk kan ha el selvom man ikke tester positivt på testene.. har trodd at jeg ikke har hatt el jeg da..frustrerende... kansje prøve temping neste prøve mnd, men det er jo som du sier at du ikke ser noen tegn til el før det er over, og da kan jo kansje temping bli vanskelig for en som har veldig ustabile sykluser.

jeg begynner på dobbel pergotime når jeg får mensen igjen, skulle så gjerne visst når den el var..hehe..som alle andre.. :)

Skrevet

heihei

Det er ganske frustrerende og ikke vite ja.... Jeg har også veldig ustabile sykluser på over 50dager om gangen... Så derfor ble det jo veldig kostbart og teste etter el... Jeg vet aldri når el kommer men når jeg får el smeter kjører jeg på, og har ofte erfart at el faktisk kommer etter at smertene forsvinner... min kjære stakkar for virkelig kjørt seg... Jeg er hele tiden redd for og ikke treffe el, men har faktisk klart det hver gang de siste 3pp, det er så lenge jeg har tempet...

Det hele er ganske frustrerende så jeg vet hva du går igjenom.,, Men jeg har el i hvertfall....=)

sjekk ut pernille.info og fertility friend... Her kan du lre masse om temping....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...