trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Er 12+1 i dag, og har vært på en tidlig ul i dag og fått bekreftet at jeg er så langt som jeg er Da er det bare å vente på ordinær ul og se om det er jente eller gutt i magen denne gangen
trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Hehe.. Jo takk Du har jo allerede vært her ett par uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå