Allegra -med gullspira- Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Lurer jeg veldig på nå da.. Er det ofte de viser en svak, men tydelig strek i test linjen om de er negative?? Eller er de vanligvis hvite i test linjen når de er negative.. har ikke brukt dem før..og lurer no veldig nå..
_Lotus_ Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Mine har iallefall hittill desverre vært kritthvite, bare kontrollstreken har vært synlig..
Allegra -med gullspira- Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Ja og en ting til...når det går over fem minutter, og det evt kommer en strek før eller etter denne tiden.. hvorfor skal man ikke sjekke testen lenger enn fem min etter...skulle ikke tro det kom frem noe uansett hvor lang tid hvis hcg manglet?
_Lotus_ Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Har ikke noe godt svar på det, men kan kanskje tro at siden det er en reagens i strimmelen fra før, så kanskje er det en risiko for at den blir synlig? Har opplevd det med CB uten at de var positive, men ikke med billigtester, der har de vært blendahvite hele tiden..
Allegra -med gullspira- Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk for svar..flere med teste erfaring her? :-)
lioness* Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 En svak, men tydelig strek er en positiv test! Jeg fikk en slik svak strek da jeg testet for 5 uker siden, og jeg er gravid. 7 uker på vei i morgen.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har brukt strimler fra billig-tester, og de har vært blenda-hvite hver eneste gang.....
Snabeltann Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 jeg har fått skyggestrek på lavpristest, men bare en gang, streken så grå ut bortsett når du satte den i et spesielt lys, da kunne kan skimte noe rosa igjennom.. men det skjedde ikke flere dager på rad.. da hadde jeg nok trodd den var positiv!
happygilmore Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Hei! Jeg bruker strimler fra billigtester. I morges fikk jeg en svaaaak strek, den dukket opp med en eneste gang. Tok så en cb digital, men den var negativ. Jeg er jo lenge før ikm, så vet jo ikke hva jeg skal tro Vet ikke om dette skjer ofte med billigtester, men hadde vært interessant å høre om noen har opplevd det. Fikk du en svak strek? Når har du ikm?
Allegra -med gullspira- Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2008 Har testet likt de tre siste dagene...ikke noe med en gang men etter ca ett minutt er det en svak men tydelig strek...rosa. Ikm skal ha vært lørdag som var..
happygilmore Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 men var du bare to uker på vei da du testet positivt? det er jo samme dag som eggløsning...
happygilmore Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 den var ment til deg, lioness_og_løveungen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå