Liten gutt i mars ! Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Et program om " Jakten på den perfekte fødsel ". Synes det er spennende å se hva jeg har i vente.
2SønnerSmå Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har satt på alarmen på mobilen sånn at jeg ikke går glipp av det =)
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg trodde det var på tv2? Men det finner jeg vel fort ut av:) Gleder meg litt til å se det, men etter svangerskapskurset har jeg gått med en dårlig følelse for den kommende fødselen så vet ikke hvor lurt det er...
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Det er på TV2 ja! Sjekket programmet ista:) Høres intressant ut:)
Kristinanutten Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Programmet går på TV2 - samme tid Ikke på NRK.
Liten gutt i mars ! Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2008 Helt riktig... Jeg som skrev feil. Gleder meg til å se på det.
gleder.meg Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Der var det virkelig ytterligheter! Vet ikke om jeg skal le eller bli provosert. Føler meg plutselig veldig normal etter å ha sett det programmet. Det var så herlig komisk å se at fødslene ble helt annerledes. Plutselig var det epidural og greier på hun som skulle føde uten noen som helst oppfølging hjemme. Og hvordan går det an å si at det ikke er noen logisk grunn til at en fødsel skal gjøre vondt??? Jeg har tenkt til å bruke så lite smertestillende som mulig, men seffern kommer det til å gjøre vondt!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Fikk med meg siste halvdel og det var i alle fall underholdende, hehe. Og veldig typisk - ting går ikke som man hadde trodd på forhånd, uansett hvor mye man planlegger, i alle fall ikke på en sånn type ting. Og man kan jo ikke sammenlikne seg med andre heller, for hver kropp har jo sin måte å takle alt sammen på. Men jaggu er de ikke redde for å vise "alt" på britisk tv - jeg fikk se langt mer av hva jeg hadde lyst til å se, jeg som er vant til å se Jordmødrene. Svosh så hadde man en vidåpen dåse med hode på vei ut uten forvarsel - både jeg og mannen hylte *ler* Det er en GRUNN til at damers hode sitter der det sitter og ikke mellom beina - det er ikke alt man trenger å se! Neida, overdriver litt nå, men jeg ble litt tatt på senga må jeg si )
gleder.meg Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det ble jeg litt overrasket over også. Plutselig var åpningen der...rett i fleisen!
sweetbaby*11.12.08+29.10.10* Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Ja jeg må si at noen er ganske spesielle... snakk om å vær "blond og dum"... skikkelig materialistisk dame, gucci ditt å gucci datt =) En kan sette opp ønsker for fødselen ja, men det spørs om man får gjennomført det når babyen får bestemme =)
Giinaღ Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 haha og jeg som tvingte typen min til å se den delen hvor man så "ALT" :-) Stakkars... det var kanskje ikke helt bra for han... sa "ææææææææææææsj,,, ,det der trengte jeg ikke å se" - så gikk han....
Ylva og Mathilde Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 De var jo relativt typiske førstegangsfødende da!! Sjelden man er så skråsikker på noe som helst som før man har prøvd
alene mamma88 Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 ååååå fikk ikke sett det i går jeg... er det noen som har peiling på om det kommer til å gå i reprise en av dagene? kunne tenkt å fått med meg det som alle andre snakker om:p hehe..
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 helt ærlig så ble jeg litt dårlig av det ene paret! hvor materalistisk går det ann å bli!!! (di som skulle ha KS)
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 Ja, jeg ble skikkelig provosert. Er det mulig å være SÅ materialistisk? "Gucci, of course!" Og er det en god grunn å kjøpe seg et keisersnitt fordi å føde naturlig - at fødselen starter når man minst aner det og kan vare lenge - ikke passet til mannens timeplan? Mannen poengterte til og med at man kunne ikke legge opp livet rundt en baby... JIIIIIZES! Du blir en god far du! Han er vel en av de som tror alt kan kjøpes for penger. Satser på å puste babyen ut jeg;) At det gjør vondt er visst bare tull:) Jeg skal finne min indre fred, og så kommer babyen ut på en rosa sky skal dere se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå