Prosjekt_baby84 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Som synes det kan være vanskelig å konsentrere seg i disse eksamenstider, fordi man dagdrømmer om baby og positive tester?
Nettis Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg går 2 året, eksamen i morgen kan være vanskelig å lese til tider ja!
happygilmore Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jepp! Er student og synes surfing på bim er mye mer interessant (og viktig ) enn å lese til eksamener!
monca*84*j12 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Hei hei jenter.... Jeg er også student... Jeg er tredjeårstudent på blindern, men er så hldig og ikke ha noen eksamen i år.. Bare oppgaveskrivning og juleferie fra og med i dag... JIPPI... kan Bime masse.. hehe
BS1604 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Hei:-) HVis det er noen trøst er det ikke noe lettere å lese til eksamen med en liten junior i magen. Jeg er 3 års student på BI og gravid i uke 26... Og synes det er mye mer spennende å lese og skravle på BIM enn å lese til eksamen... Heldigvis er det siste før jul i morra, og da er det juleferie=) Det gleder jeg meg masse til=)
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Jeg er også student.. går andre året og er i full gang med eksamen om dagen. Jeg tenker mye på det om spiren sitter, men tenker også at det vil ta litt etter p-pilleslutt. er i 3pp. Har ikm til helgen så blir spennende å se. Kan tenke meg at det er like vanskelig å konsentrere seg med en liten baby i magen også. ;P
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 JA! Tar meg ofte i å sitte på lesesalen og dagdrømmer om hva slagt utstyr vi trenger, navn, osv.... Uff :-) Gleder meg til jeg en gang endelig får pos test, men har snart begynt å miste håpet om -09 barn...
jobber med saken har klart det Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er litt student:) Eksamen i dag:) så nå kan jeg være mye her inne:)