Prosjekt_baby84 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Som synes det kan være vanskelig å konsentrere seg i disse eksamenstider, fordi man dagdrømmer om baby og positive tester?
Nettis Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg går 2 året, eksamen i morgen kan være vanskelig å lese til tider ja!
happygilmore Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jepp! Er student og synes surfing på bim er mye mer interessant (og viktig ) enn å lese til eksamener!
monca*84*j12 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Hei hei jenter.... Jeg er også student... Jeg er tredjeårstudent på blindern, men er så hldig og ikke ha noen eksamen i år.. Bare oppgaveskrivning og juleferie fra og med i dag... JIPPI... kan Bime masse.. hehe
BS1604 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Hei:-) HVis det er noen trøst er det ikke noe lettere å lese til eksamen med en liten junior i magen. Jeg er 3 års student på BI og gravid i uke 26... Og synes det er mye mer spennende å lese og skravle på BIM enn å lese til eksamen... Heldigvis er det siste før jul i morra, og da er det juleferie=) Det gleder jeg meg masse til=)
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Jeg er også student.. går andre året og er i full gang med eksamen om dagen. Jeg tenker mye på det om spiren sitter, men tenker også at det vil ta litt etter p-pilleslutt. er i 3pp. Har ikm til helgen så blir spennende å se. Kan tenke meg at det er like vanskelig å konsentrere seg med en liten baby i magen også. ;P
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 JA! Tar meg ofte i å sitte på lesesalen og dagdrømmer om hva slagt utstyr vi trenger, navn, osv.... Uff :-) Gleder meg til jeg en gang endelig får pos test, men har snart begynt å miste håpet om -09 barn...
jobber med saken har klart det Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er litt student:) Eksamen i dag:) så nå kan jeg være mye her inne:)
Prosjekt_baby84 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2008 Nå ble jeg misunnelig på alle dere som snart har juleferie. Jeg har en stor eksamen rett etter jul jeg. Helt håpløst spør du meg.... Men sånn er det. Og det er vanskelig å rive seg løs herfra til tider:)
Nugni Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Godt å se det ikke bare er meg som drømmer seg litt bort og er på bim i stede for å lese.. Hehe..Ikke så greit=)
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Hei:) Jeg synes og det er forferdelig vanskelig å rive seg løs herfra. Sitter her og burde skrive på semeseteroppgaven, men Bim er jo såå mye koseligere Lett å drømme seg vekk.. Stakkars deg som har eksamen rett etter jul.. du får ta deg litt juleferie åsså
Prosjekt_baby84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2008 Ja, jeg må ta meg litt juleferie også. Planlegge lesingen så går det sikkert bra. Godt å se at det ikke bare er meg som sluntrer litt unna til fordel for bim:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 *Rekke opp hånda* Studerer sammen monca*84*ønsker, så bare oppgaveskriving på meg og. Deilig:) Har pleid å bruke alt for mye tid på bim, og alt for lite tid til lesing de siste eksamene, så glad for at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for det nå
Nangiliama Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 Nicket mitt avslører kanskje at jeg er student;-) Har "heldigvis" ingen eksamen før til våren.. Burder strengt tatt ikke la være å lese av den grunn, men tar meg i å bruke en del tid på BIM og andre babyrelaterte nettsteder. 3pp, men vet at det ikke blir noe før tidligst 4pp pga juleferie og sånt. Jeg har møblert barnerommet inne i hodet mitt og vet nøyaktig hva vi "trenger" fra ikea, vet hvilken barnevogn jeg vil ha, har begynt med folat og tran og greier, osv.. Nå mangler bare to blå streker.... Det er helt merkelig føle seg litt småbesatt av tanken på å få barn! Jeg var helt avslappet på emnet før vi bestemte oss for å prøve.. Noen andre som er litt ophengt eller?
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 Er veldig ophengt jeg også! ;P har allerede begynt å kjøpe inn nøytrale klær, sengentøy, smekker, sokker osv.. hehe..Jeg tenkte heller ikke så mye på dette før vi bestemte oss for "å sette igang".. jeg har hjemmeeksamen om dagen, men blir mye ti på BIM når jeg først sitter ved pc'n.. Er det noen som har samboer som også er student? og noen som muligens vil få baby før studiet er over? Tenker mye på det ettersom jeg har ett og etthavlt år igjen..
Martemor<3 Skrevet 9. desember 2008 #16 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er også student... Har eksamen i morra men velger å heller bimme framfor å lese.. Har ikm i dag, men det kom litt rosa på papiret da jeg var på do ista, så da er vel tr her straks.. Jeg skal begynne på mastergraden min etter jul, så har bare ett år igjen å studere. Derfor burde jeg vel egentlig vente med å prøve å bli gravid.. men nei! Vi vil NÅ! hehe.. Jeg trodde heller ikke at det skulle ta sånn av oppe i hodet mitt etter at vi bestemte oss for å prøve.. jeg er jo blitt helt babygal! Var på opphørsalg på en butikk her omdagen, å da kjøpte jeg masse babyklær... både rosa og blått for sikkerhetskyld.. er ikke helt god jeg..
Prosjekt_baby84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 9. desember 2008 Veldig opphengt ja, det kan man trygt si. Men jeg har ikke begynt å kjøpe babyklær, det ville jeg synes var litt skummelt. Men jeg har mange tanker i hodet om hvordan jeg vil ha ting og tang. Slitsomt og morsomt på en gang dette her...hehe:)
Martemor<3 Skrevet 9. desember 2008 #18 Skrevet 9. desember 2008 dette er skikkelig slitsomt for psyken.. Når jeg kjøpte babyklærne sa jeg til meg selv at jeg kunne ha de i skapet tilfelle noen andre fikk barn, så kunne jeg gi det til dem.. hehe.. ikke helt bra vettu..
Prosjekt_baby84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. desember 2008 hehe.. ja, man kan vel alltid finne unnskyldninger. Hva studerer vi da? Sykepleier her.
Stjerna mi<3 Skrevet 9. desember 2008 #20 Skrevet 9. desember 2008 Heei=) ja. jeg er student.. prøver å bli gravid, så er mye inne på bim.. har ikke eksamen før til sommeren jeg da... men har lite lyst til å lese eller gjøre oppgaver når jeg bare tenker på barn, leser om alle som er gravide og som har prøvd lenge å fått det til.. blir litt misunnelig
Martemor<3 Skrevet 9. desember 2008 #21 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har bachelor i bioteknologi og tar nå master i kjemi
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 9. desember 2008 #22 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har bestemt meg for bare å kjøpe babyting når det er på salg jeg da, og har hittil klart å holde meg til det... for det meste hvertfall. ;P hehe.. I tillegg så har jeg en ekstrajobb i en butikk hvor det bl.a selges babyting.. har allerede kjøpt litt ting der, men begynner å gå tom for unnskyldninger for hvorfor jeg kjøper babyting.. men skal utnytte julegavehandelen mest mulig! ;P uff, vil tenke mer på dette enn på den møkkaeksamen jeg har om dagen.. hehe.. ligger heldigvis bra an, så kan bimme litt også.
Stjerna mi<3 Skrevet 9. desember 2008 #23 Skrevet 9. desember 2008 jah, kan være lurt å lese litt også.. men er mye koseligere å sitte her.. er det noen av dere som tenker på navn til ungen, hvis dere blir eller er gravide? isåfall hvilket.. Jeg og samboeren min skal ha marcus andrè hvis det blir gutt og jente blir det victoria helene
BS1604 Skrevet 10. desember 2008 #24 Skrevet 10. desember 2008 Hei babysnart?3pp Jeg vil få baby før jeg er ferdig med å studere. Jeg har igjen 2 mnd av bachelorgraden min etter termin... Så hvis du lurer på noe må du bare spørre så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan:-)
Nangiliama Skrevet 10. desember 2008 #25 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er førsteårsstudent på medisin, så har _noen_ år foran meg på skolebenken.. Jeg tenker at studietiden er en fin tid å få barn, for man har veldig stor frihet.. Man har ikke et sted man MÅ være fra 08-16 nødvendigvis. Samboer er straks ferdig utdanna, og da bedrer økonomien seg, selv om vi ikke kommer til å ha veldig god råd mens jeg ennå er student. Har inntrykk av at "alle" syntes jeg er helsprø som ikke vil vente til etter studiene f.eks.. Men jeg har alltid hatt lyst til å være en ung mamma, og dessuten så kommer sambo til å være 38 når jeg er ferdig utdanna. Velvel.. Er det hemmelig at dere andre er prøvere eller? Vi har ikke fortalt det til noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå