Yada Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Vi lagde pepperkakehus igår. Taket hadde knekt, men jeg limte det sammen med smeltet sukker, og trodde det skulle gå bra. Men pipa har vel blitt for tung. Så nå ser det som en gang var et flott pepperkakehus, ut som en gammel falleferdig låve.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Pepperkake-falleferdig-låve er jo også koselig da
Yada Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Syns det ser litt stusselig ut jeg... Men da vet jeg ihvertfall at det ikke går an å reparere et sprekt tak, og tro det holder seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå