Gå til innhold

Hvordan lager DU kakemenn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å prøve noen nye i år, så tar imot oppskrifter med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokkelimonke hadde en etter hennes mening verdens beste kakemenn oppskrift her i går. Ligger litt lenger ned på siden her.

Vi fikk den ikke til, men jeg har samboern mistenkt for å ha regnet feil da han skulle doble, men det er en annen historie.

 

Denne oppskrifta brukte vi nå andre gang. Foreløpig ser det greit ut. Den står til avkjøling nå.

 

 

http://www.stille-julenatt.org/oppskrift22.htm

Skrevet

Var faktisk innom den oppskrifta for litt siden da jeg søkte på nettet. Få høre hvordan de ble da :)

 

Tidligere har jeg laget kakemenn med surmelk og kardemomme, men hadde lyst på vanlige hvite iår!

Skrevet

i år har jeg ikke hatt tid til annet enn å kjøpe ferdig deig på ICA! hehehe, både kakemenn og pepperkaker.

Vel, datteren får kjevlet den ut og trykket figurer så er hun fornøyd ;)

Skrevet

De ble kjempegode.

fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...