mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har lyst å prøve noen nye i år, så tar imot oppskrifter med takk
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Kokkelimonke hadde en etter hennes mening verdens beste kakemenn oppskrift her i går. Ligger litt lenger ned på siden her. Vi fikk den ikke til, men jeg har samboern mistenkt for å ha regnet feil da han skulle doble, men det er en annen historie. Denne oppskrifta brukte vi nå andre gang. Foreløpig ser det greit ut. Den står til avkjøling nå. http://www.stille-julenatt.org/oppskrift22.htm
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Var faktisk innom den oppskrifta for litt siden da jeg søkte på nettet. Få høre hvordan de ble da Tidligere har jeg laget kakemenn med surmelk og kardemomme, men hadde lyst på vanlige hvite iår!
ketosina Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 i år har jeg ikke hatt tid til annet enn å kjøpe ferdig deig på ICA! hehehe, både kakemenn og pepperkaker. Vel, datteren får kjevlet den ut og trykket figurer så er hun fornøyd
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 De ble kjempegode. fornøyd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå