jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 hva vasker dere ulltøyet med? altså jeg tenkte på janus bodyer og annet ulltøy generelt også. håndvasker dere?? hva bruker dere? takk på forhånd
Honningmelon Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Enten i maskinen på ullvask med Milo, eller så håndvasker jeg.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 I vaskemaskinen på ullprogram 40 grader, med Milo. Og skyllemiddel..
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 bruker du milo for håndvask også da?
velsignet med to Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Ullprogram i vaskemaskinen med Milo.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 jeg tar det også i maskinen på ullprogram med milo. også er jeg så lite politisk korekt at jeg stapper det sammen vanlige klær om det er ekstra møkkete. men det skjer ikke så ofte da, for da merker man raskt endring i ulla
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har vasket janus som kan vaskes i maskin med milo. Men opplevde at det ble hull i de etter det. Fikk tips her inne om at milo faktiskt var for sterkt. Jeg kjøpte nøstebarn sitt vaskemiddel og har brukt det siden. Ikke et eneste hull i klærne og klærne er skinnende rene. Tar de fortsatt i maskin...Tar en lanolin-kur en gang i mellom...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 septemberstjerna og Martine hvordan skyldemiddel? milo sitt for ull? hjelper det for noe? jeg har nemlig hørt at vanlig skyldemiddel er en dårlig idee samme ull, fordi det blir alt for mykt
Septemberstjerna og Martine Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Bruker helt vanlig comfort sensitiv skyllemiddel... har vasket et par ganger uten skyllemiddel, og synes ulla blir ekkel. og våt ull lukter jo ikke spes godt, så jeg synes det er greit med litt skyllemiddellukt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå