Gå til innhold

STAKKARS DE SOM JOBBER PÅ NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

De blir jo bare svette og stakkars slitne av alle telefonene om når den og den ytelsen skal utbetales etc.. Ikke rart de ikke får behandlet sakene som de skal jobbe med, de må jo ta telefoner opptil flere pr.dag, og dere bare klager på at saksbehandlingstiden er lang, telefonkøene er uendelige etc.. Hva om dere hadde en slik jobb, ville dere satt pris på en rekke telefoner hver eneste dag om når de ulike utbetalingene er??? Tviler sterkt på det, herved skal jeg sende inn tips til helseministeren at de bør få en tekstet telefon som oppgir alle utbetalingsdatoene til nav så kan dere ringe dit når dere ble usikre, eller ikke kan se på nav sine egne hjemmesider!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg faktisk oppdaget. Jeg måtte ringe lokale NAV her og spørre noe ang fedrekvoten. Før når jeg har ringt har de tatt tlf med engang. Men denne gangen var det kø og ventemusikk ja..

Skrevet

Etter omorgansieringen fungerer ikke NAV likevel. Her jeg bor har det falt helt sammen og alt er bare rot - så ring dem, plag dem, mas, mas, mas... Makan til udugelig etat. Vedder skjorta på at de har brukt mange millioner på å kartlegge, utrede, ha en egen stab til å analysere og kalkulere, og deretter gjennomføre denne siste omorganiseringen som slettes ikke gjorde ting så mye enklere for dem likevel - så da kan vi like gjerne slite dem ekstra ut til jul!

Og siden du snakker om helseministeren: Min julehilsen til helseministeren er et spark bak. Lokalsykehus går ad undas, og avdelinger som allerede er for fulle skal spare penger ved å kutte ENDA flere sengeplasser - ho ho ho... God jul!

Skrevet

Ja, TENK å faktisk måtte GJØRE noe på jobb?? Uhørt!

Skrevet

Hei Hi, skulle du ikke slutte i NAV?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...