Gå til innhold

Noen her som tilhører Drammen sykehus???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter på nyåret, så da blir jeg tilhørende Drammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det:-)

Har vært der en gang før(tok ultralyd etter SA) og de var så snille og flinke der!

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

sånn ca 9-10 uker

Skrevet

Jeg tilhører Drammen, men har valgt å føde på Bærum i stedet. Har bodd der tidligere og kjenner mange som har født der. Men det er sikkert ok på Drammen også. Avgjørende for meg var at Bærum har familierom.

Skrevet

Første gangen så fødte jeg på bærum, jeg hadde ingen god opplevelse der, det var også på sommeren.. det var kjempe fullt der, dårlig informasjon og dårlig oppfølging under fødsel.. + at vi var der i en uke pga at lille jonas hadde så mye gulsot og lå i lys.. så en uke på det sykehuset, der det kun er en narvesen kiosk og apotek... det var kjedelig...hehe

Så nummer to ble født på drammen... og det blir nummer 3 og.. mye mere fornøyd der.. og det positive for meg sist var at nummer to også hadde mye gulsot, og måtte ligge i lys, men på drammen så fikk jeg lov å ha Magnus inne hos meg på rommet i lyskassa... det går ikke på bærum.. det gjorde det i hvertfall ikke det når jeg var der for 4 år siden...

Skrevet

Sist jeg fødte altså i 2005 var jeg på Drammen eller Buskerud sentralsykehus for å være helt korrekt:-)) var fornøy med oppfølging både før og etter fødsel. Men det har blitt ny føde avdeling der siden sist, så det blir spennende å se hvordan det er nå:-)

Skrevet

Vi tilhører også Drammen. Tror det vil bli veldig bra å få barn der. De virker veldig hyggelige og flinke. Føde/barsel avd der er godkjennt helt i toppen som mor og barn venligsykehus. Var også derfor "Jormødrene" på NRK ble laget på dette sykehuset, fordi de er så dyktige der. Du kan jo se på den for å gjøre deg "kjent" ;-)

Det er mitt første barn og jeg er 8 uker på vei, har allerede vært til samtaler der 2 ganger i sommer pga redsel for å bli gravid og fødselen. Ble tatt veldig godt i mot, og turte til slutt å gå inn i et svangerskap. Jeg har blitt lovet god oppfølging gjennom hele svangerskapet, fikk faktisk tilbud om jordmorsamtale allerede i forige uke, men måtte avlyse så skal dit på mandag i steden. De har satt av en dobbeltime til meg!!!

De ansatte er veldig hyggelige og forståelsesfulle, avdelingen virker veldig rolig og trygg. Kan nok være litt slitt, men allt utstyr og kompetanse er TOPP!!! Det er også mulighet for fam.rom dersom det er kapasitet på avdelingen.

Skrevet

Vi tilhører også Drammen. Tror det vil bli veldig bra å få barn der. De virker veldig hyggelige og flinke. Føde/barsel avd der er godkjennt helt i toppen som mor og barn venligsykehus. Var også derfor "Jormødrene" på NRK ble laget på dette sykehuset, fordi de er så dyktige der. Du kan jo se på den for å gjøre deg "kjent" ;-)

Det er mitt første barn og jeg er 8 uker på vei, har allerede vært til samtaler der 2 ganger i sommer pga redsel for å bli gravid og fødselen. Ble tatt veldig godt i mot, og turte til slutt å gå inn i et svangerskap. Jeg har blitt lovet god oppfølging gjennom hele svangerskapet, fikk faktisk tilbud om jordmorsamtale allerede i forige uke, men måtte avlyse så skal dit på mandag i steden. De har satt av en dobbeltime til meg!!!

De ansatte er veldig hyggelige og forståelsesfulle, avdelingen virker veldig rolig og trygg. Kan nok være litt slitt, men allt utstyr og kompetanse er TOPP!!! Det er også mulighet for fam.rom dersom det er kapasitet på avdelingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...