Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 http://www.nav.no/152683.cms Hold opp og mas nå, pengene kommer når de kommer!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 ja men foreldrepengene står jo ikke der da..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Nei for visst du leser i vedtaket fra da du ble innvilget foreldrepenger så står datoen der når pengene skal være på konto. Skjønner godt at saksbehandlingstiden på nav er lang for når de daglig må ta imot dusinvis med telefoner fra halvhjerner av mennesker som lurer på når pengene kommer så har de jo ikke tid og behandle sakene som kommer inn. Ta dere sammen!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 jeg har ikke maset, bare spurte NAV om noe ang fedrekvoten. Og da spurte jeg i samme rennet når de utb i des. Men det visste hun ikke for det lokale NAV bet ikke ut lengre, kr.sund har tatt over for hele fylket. Så i vedtaket står det 25. i hver mnd, men siden kr.sund har tatt over så sa hun til meg jeg får de slutten av mnd. De begynner å bet ut fra 23 og i 5 dager..vanligvis. Så eneste jeg fikk vite er at de kommer tidligere denne mnd, men hun visste ikke når. Så jeg trur nok det er ulike betdatoer. Sånn som kr.sund som bet for hele fylket bruker 5 dager å bet foreldrepenger, så det vil si noen får de noen dager for og andre noen dager senere enn andre. Så jeg tipper jeg vil få de mellom 15-20. jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå