Mamsen og lillegutt Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 kl.22.35 i kveld på tv2, Noen andre som skal se det???
Gulosten™ Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Skal prøve det ja, må huske å svitsje når akutten er ferdig... Hehe
Mamma med spire Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Nettopp skrevet det ned for å klare å huske det;)
mumtobe09&10 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Har satt på alarm på mobilen jeg også
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Må prøve å få med meg dette ja;) synes egentlig det er urkomisk, satt litt sånn selv før fødselen, og planla hvordan det hele skulle forløpe.. Ble overhodet ikke slik som jeg hadde sett for meg. Så skal nok se, og humre litt for meg selv over at jeg har også vært slik.. Er spesielt bra kommentaren til hu i reklamen som sier at "det trenger jo ikke gjøre vondt"... MMMMM, særlig;)
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 JA. De kan jo jakte, MEN det går jo ikke alltid som planlagt :-P Ingenting ble som jeg tenkte ihvertfall ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Takk for tipset! (nå er det en samboer som ikke blir glad, hehe ;o) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå