jegoglillegutt Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hva inneholdt den og når er det man får den pakka?
edvina har fått en gutt Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Den hentet jeg på Lindex for 1 mnd siden(har termin 19 januar). Den inneholdt bleier,våtservietter, stelleunderlag, babyolje, leke ammeinnlegg hmm så husker jeg ikke mer
Giinaღ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Den kom ca. 2 mnd før termin og inneholdt: - babyleke/skrangle - bleiepakke - libero liggeunderlag - natusan, engangsservietter - en babybok - ett sett ammeinnlegg, libero - natusan, babyolje Tror ikke jeg har glemt noe nå
Lykkepålandet Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Må man hente den på den butikken som er oppgitt på kortet? Kan komme på 10 butikker som ligger nærmere enn den som er oppgitt på kortet. Trodde de så på postnummeret mitt når det ble sendt ut.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 i min pakke var det: -bleier -ammeinnlegg -våtservietter -babyolje -en leke -stelleunderlag -engangs vaskekluter -en liten tynn lue -en liten toalettmappe tror det var alt:) jeg var kjempe fornøyd med den pakken i allefall:)
jegoglillegutt Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2008 takk for svar. Da kommer nok den hente lappen snart. Gleder meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå