Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 hu skal alltid blande seg og tror hun vet ås mye bedre enn alle andre.. vell jeg er mildt sagt jævlig lei!!!! at hun tror hun kan komme hit og si at jeg skal gjøre alt mulig... har vært sånn sia jeg traff mannen og hun tror hun kan kontrollere meg og at jeg skal gjøre alt på hennes måte... vel jeg er et menneske jeg oxo!!! det koka over for meg i dag for å si det sånn... hadde levert eldsta i barnehagen og var hjemme med marcus fordi han var syk og vi skulle med minsta på helsestasjon. fortalte det til svigers og hun mente at jeg skulle forpeste dattra mi med mere gift... hu mener at det erså galt med vaksiner og sånn!!! ble mildt sagt jævlig forbanna for hu har ikke noe med å komme med de kommentarene men hu ga seg ikke!! så jeg sendte en melding til hu da jeg kom hjem og bare ba hu holde seg langt unna liva våres for jeg orker ikke at hu skal drive å sjefe og vere negativ hele tida... sender tilbake at jeg er gal og at jeg ikke kan nekte henne det og at jeg er sjefen i forholdet og mannen min er ulykkelig og alt... sukk ja herregud jeg er bare så lei det... vil ikke ødelegge forholdet men alltid skal hu si så mye dritt!!!!! LEI meg=(
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har problemer med å ta deg seriøst. Sorry, men etter innleggene dine i trådne om julebordet, og dette, tenker jeg at du må spøke med oss?
Mammaen til Isak Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hva med å roe seg ned, akseptere at du og svigermor mener forskjellig om det meste, ha en høflig forhold til henne men ikke omgås henne mer enn du må. Og fortelle henne på en ordentlig måte hva du mener. Om hun oppfører seg dårlig trenger ikke du å synke ned på samme nivå. Det er tross alt bestemoren til dine barn og din manns mor...
cherry coke Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Kanskje mannen din bør ta en seriøs prat med henne. Si på en finere måte at hun ikke må legge seg så mye bort i hva dere styrer med. Ellers vil jeg bare si at du må slutte å hisse deg slik opp. Ikke bra for blodtrykket. Lykke til;-)
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Takk for støtta. hva har de innlegga md det her å gjøre?? er du virkelig så sneversynt og barnslig at fordi du hadde en anna mening enn meg i tråden så skal du vere frekk her? kan du egentlig bare holde deg for god til det er ikke barneskola.
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Tuller du? Jeg velger å ta deg som en spøk.
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 nei jeg tuller ikke og jeg ser ikke at vi har forksjellige meninger behøver å bety at jeg tuller. du er et annet menneske enn meg og vi har forskjellige meninger javel men du behøver ikke å vere frekk og idiot fordet. bare dropp det om du skal krangle med meg orker ikke.
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Seriøst, ba du svigermoren din om og holde seg langt unna livene deres på en sms?!?! Du snakker om å respektere at mennesker er forskjellige, og så klarer du ikke engang å respektere dine barns farmor?!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Forskjellige meninger har ingenting med dette å gjøre. Det har noe med hvordan du formulerer deg å gjøre. Jeg har ikke noe interesse av å krangle med deg. Jeg kunne helt seriøst ikke fatte og begripe at dette var et innlegg lagt ut helt på alvor. Beklager misforståelsen. Til saken. Har du virkelig sendt en sånn tekstmelding til svigermoren din på det grunnlaget bør du be om unnskyldning.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Sorry, men jeg må bare le.. Snakk om å lage krig ut av små bagateller..
* 5 om dagen * Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 hva om du hadde spurt hvorfor hun hadde den innstillinga til vaksiner?tipper at hun selv har vakinert alle sine barn,for det har alltid vært vanlig. (det har jo vært så bra ) Tenk om hun har lest noe nytt som hun ikke ønsket å utsette sine barnebarn for, og at hun ville si det til deg,og at det er en sak som burde vurderes, og ikke bare gjøres. tenk om hun kun tenkte barnas beste,så hugger du hodet av henne sånn....nei, det går ikke ann. DU må ha respekt for din svigermor, og ikke gjøre og si som du har gjort i dag. Du burde si unnskyld.....
Prinsessemamma x 2 Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Okey, så blander svigermor seg oppi ting hun ikke har noe med, men det virker utrolig lite modent å sende en slik melding. Jeg regner med at du i utgangspunktet ønsker et alright forhold til henne til tross for forskjellene, og da gjelder det å svelge noen karameller innimellom. Ta de fightene som er verdt å ta, og ta de med hevet hode, face to face og med gode argumenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå