lillegutt mars o7 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Er 12 uker denne uken. Er jeg trygg da?
3 prins på vei Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 De sier ihvertfall at vi er mer trygge:) Jeg er også fullgåtte 12 uker i dag:)
Curly-mor :) Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Heldige dere er Gleder meg til jeg kommer dit også, virker bare som en halv evighet til akkurat nå, men den kommer plutselig får jeg tro
Sofapute Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 jeg er også 12 uker i dag! :-) Det er visst nå vi kan slappe av slapper ikke av før jeg har vært på ultralyd i morgen. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå