Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Du vil jo få problemer med at de ikke vil ned da... Pakk de inn i masse dorull,så går de lettere ned. Hvorfor lurer du på det egentlig? hehe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Fordi det hender jeg gjør det, og lurte på om det var greit:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har drevet og smugrøykt og kasta sneipen i do, ble litt bekymra om det var greit, men når HI kaster hele askebegeret i do så føler jeg meg safe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Min bestemor er storrøyker og kaster alt av sneiper i do.... Sitter og driter og røyker i samme slengen. Utrolig ekkelt, men sneipene går ned hvertfall....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Mannen min gjør også det, bæsjer og røyker samtidig:) Det orker ikke jeg da. Vet typen til venninna mi også gjør det, kanskje det er noe gamle damer og noen relativt unge menn gjør? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå