Endelig 4 i familien :=) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=543361 her kan dere se hvilket produkt de trekker tilbake og hva man skal gjøre dersom man har dette produktet i hus.
Libido- Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Må si denne advarselen kom veldig sent. Hermetisert mat som utgår om 1 mnd er som regel oppspist mange mnd. før den tid.
Slalotte Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Er det bare fruktmosen som gjelder? Eller er det andre glass fra hipp også? Noen som vet det?
Medium fikk guttebass Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Hvis du leser artikkelen ser du hvilke glass det gjelder: "Hipp oppfordrer alle som har økologisk banan- og ferskenmos om å kassere produktet umiddelbart og henvende seg til den svenske importøren av barnemat fra Hipp. Det dreier seg om et parti på rundt 40.000 glass av fruktmosen som ble sendt ut på det skandinaviske markedet i fjor sommer og høst og har holdbarhetsdato 31. desember i år."
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 fy fader.,, blir så forbanna.. en beby i danmark som ble syk av dette ..dytt dytt
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Har fått ett par meldinger på tlf i dag om det... Det står at babyene kan få pusteproblemer der... ikke veit jeg.. Glad jeg lager mosen selv jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå