Gå til innhold

Når sende ut julekort?

Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det litt tidlig nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, syns alt etter 1.desember er ok jeg for min del. Jeg skal skrive ferdig julekortene i kveld tror jeg, og så snde de i morra :)

Skrevet

Jeg har skrevet en god del nå,og skal sende en del i morgen..Har allerede fått i posten vi også.. Bare koselig det!!

Skrevet

Jeg postet mine igår ;o) Deilig å ha det unnagjort, det var verken for tidlig eller for sent å sende.

Skrevet

Er på tide å sende de snart nå. 16.12 er sise dato for å få ting frem, men vil anbefale og sende snart.

mamma sendte alle sine på torsdag, fredag fikk jeg mitt kort mens de fir ungene har ikke fått sine enda. Så ting kan ta tid

Skrevet

hmm,egentligh ar jeg bestemt å sende dem på fredag-men har ikke begynt å lage dem enda, men hvis alle 30 blir klare til da så sender jeg dem da. ellers blir det ikke før onsdag/torsdag neste uke( reiser bort fra fredag- tirsdag). så egentlig burde jeg vel gå å lage det nå:) ikke sitte her hvertfall. jeg synes egentlig det er litt tidlig å ha fått allerede ( fikk for en uke siden) , men blir de sendt fra nå og ut neste uke synes jeg det er passe:)

oi, nå kom jeg på- må få tatt et bilde til å ha på kortene også. oi, nå ble jeg stresset faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...