Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Nå da.. NÅH..NÅÅ...NÅÅÅÅ....NÅNÅNÅNÅNÅNÅ! Jeg har skrevet pell deg ut på magen, og gjort alle de dumme kjerringrådene... NÅ DA!! NÅÅÅÅÅ!!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Kan overta for meg! Jeg vet ikke om jeg vil vente eller ikke! Klarer aldri å bestemme meg!!! Er bare i uke 33+3 enda så han kunne godt ha vært der inne litt til! *sender avgårde fødestøv og mine rier*
Med spire nummer fire<3 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 he he he..... sitter her å smiler. Jeg også vil føde!!!! Vi høres desperate ut!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Fødestøvet tas i mot med STOR takk!! Jeg gleder meg til å bli kvitt mumimamma kostymet mitt og bli normal igjen. jeg har ingen ledd ser det ut til, bare en stor mumiform hele meg.. hihi Ja, å føde i uke 33 er litt tidlig. Håper riene dine gir seg da. Og... hopper over på meg.. hihi:P Og til dere andre "desperate", lykke til! Håper det skjer oss NÅ!
Gjøkeredet③ Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil også... Get out, get out.... GET OUT!!!! Begynner nesten å lure på om denne fødselen er avlyst...
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 JEG VIL OGSÅ FØDE NÅ!!!!!!!!!! Orker ikke mer, gidder ikke mer... Er så drit lei!!!!!!!! UUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Melder meg på her!! Ut med deg - NÅÅÅ!!!
Nagilimia Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg prøver å lokke "kom da gutten min", men neida
trillersnart Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Skriver under her jeg også! Vil møte denne lille kroppen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå