Gå til innhold

Blir visst flytting i jula gitt:/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Offa, skal visst være ute av leiligheten innen 31.des. Gruer meg sånn til å flytte. Og det verste av alt; jeg og typen må flytte til far min i en måned. Han er snill som lar oss få bo der i en måned, men så slitsomt å flytte så mange ganger da gitt. Har flytta 14 ganger før og nå må jeg flytte to ganger i løpet av noen måneder. Og når vi skal flytte fra far min igjen så er jeg høygravid:/ Tror nok dette blir en slitsom jul..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se det positive i det, du er gravid og kan ikke løfte tungt =)

Da må andre ta seg av det mest slitsomme...bare ment som en liten oppmuntring da=)

Lykke til iallefall !

Skrevet

Hehe det er sant. Har svangerskapsforgifting også så må nok ta det med ro. Men litt lei av å bo i esker.. Føler jeg aldri kommer meg på plass.

Takk takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...