Gå til innhold

Hvordan/hvor lenge/hvor sover babyen lurer?


kitty08

Anbefalte innlegg

Jenta mi sover (som regel) 2 lurer.

 

Oftest sover hun i sengen og da blir lurene på 40 min - 1t15 min.

Jeg legger henne i senga, og hun styrer rundt en stund og sovner (som regel opp-ned og på magen - veldig søtt :-))

 

Første lur: kl 9

Andre lur:ca kl 13-14

 

Hvis hun sover i bil eller i vogn blir det aldri lenger enn 30-40min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var en liten periode over til en lur, men jeg tror at det førte til at hun sov dårligere om nettene. Så nå er vi tilbake til to lurer stort sett.

 

Ting går jo så veldig i perioder, men den siste uka har hun i hvert fall sovet 1,5 time x 2. Hun sover ute i vogna si. Har funnet ut at det er praktisk, siden hun har en storebror. For om han plutselig vil ut, vi skal levere/hente i barnehagen eller noe så kan jeg da bare ta vogna og trille... Slipper å måtte vente på at hun skal våkne... :o)

 

Hun er ofte trøtt i 8-tiden, men jeg prøver å drøye til 9.30. Leverer storebror i barnehagen til 9.30 og så kan hun sovne i vogna på vei hjem (ett minutt å gå). Da kan hun sove mens jeg kan ha litt tid for meg selv til dusjing, frokost, husarbeid og en liten pause... :o) Lur to er avhengig av når lur en var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover to lurer om dagen, men blir litt senere hun er trøtt nå. Så jeg lurer på om vi snart skal gå over til en lang lur i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover 2(noen ganger 3) dupper her også. Første gang i 9-tiden. Da sover han opptil 3 timer. Også en gang til i 14- tiden. Da sover han rundt 1 time. Sover en gang til hvis den første duppen ikke er så lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...