Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hadde jo ikke trodd det ville skje så fort, første pp og mini er 17 mnd... Hjelp!... Jeg spotter litt, er uggen og trøtt. En dag over IKM og svak postitiv på QR med ettermiddagsurin. Tar en til i morgen for å bekrefte.
Lillemy-77 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Hei Purr:o) OIOI så spennende... det gikk jammen fort!! Er det lenge siden du sluttet med pillen? Jeg har nettopp slutta selv, har ei pie på 14 mnd, men har ikke fått mensen enda...håååper det ikke tar for lang tid. Er sugen på å komme igang med prøving:o) Må få høre hvordan det går. Masse lykkeklemmer til deg )
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk, jeg er litt avventende pga bittelitt spotting og en svak strek på testen. Jeg tok ut spiralen 3 november og hadde sex en gang denne mnd!! Altså er unfangelsedatoen den 26 november. Rart at det kommer som et sjokk til tross for at vi var bestemte på å begynne som prøvere. Henger her inne til jeg har tatt testen i morgen tidlig også, det føles tryggest.
Lillemy-77 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Oi såpass ja. Da ha dere kanskje truffet på første forsøk. Godt gjort:) Blir spennende i morgen da! Jeg har bestilt meg el-tester jeg nå, for sist gang jeg prøvde, så hadde vi sex på fullstendig gale tider en del perioder før d klaffet, hehe... Sist jeg slutta med piller fikk jeg mensen omtrent med en gang, så jeg håper virkelig det kommer snart denne gangen også. Klem og ha en fin dag )
Allegra -med gullspira- Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Oi! ja det var kjapt:) Lykke til i morgen:D
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Takk takk, ja må si jeg er litt spent. Spottingen har gitt seg nå da så det er jo et godt tegn:) Lykke til Lillemy-77, ja det gjelder å treffe riktig. Jeg kjenner ganske godt når jeg har el. Sikkert derfor det gikk så fort.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Positiv i dag også, jeg har sluttet og spotte, testen er svak men tydelig fremdeles. Får håpe det ikke har noe å si, frister å kjøpe en CB digital også for å være 100000% sikker, men 2 tester lyver vel ikke håper jeg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 2 tester lyver ikke! GRATULERER!!!!!! Til trøst; jeg spottet og blødde en del de 3-4 første mnd og det gikk bra. Fikk en gutt til termin i juni 07:)
KarLuc +1? Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 gratulerer så kjempe masse gøy at det klaffer for noen med en gang.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Takk, godt å høre det med spottingen. Forrige gang spottet jeg nemlig ikke, men ingen svangerskap er visstnok like;) Ja jeg er jo litt i sjokk for at det gikk så fort, vi hadde sex en gang de 2 ukene det var mulighet for å bli gravid. Masse babystøv til alle her, vi ses på 1 tri snart:) ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Lillemy-77 Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Hei hei, GRATULERER SÅ MASSE MASSE!!!! Ååå, så artig, håper jeg snart følger etter... Kose deg med spiren Purr, håper vi snakkes snart på 1 tri )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå