Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har visst sagt navnet vi vurderer til vesla i magen til litt for mange, for ser det har kommet en diskusjon her på forumet. Har fått mange positive tilbakemeldinger på navnet, men mange tør vel ikke si meninga si siden det blir tatt opp av såklalte "bekjente" her inne. Så da er spørsmålet, hva syns dere om Edda Henrikke? Edda har jeg og samboeren blitt enige om, mens Henrikke har jeg fått trumfet gjennom, som oppkalling etter min lillebror som døde så alt for tidlig av hjernehinnebetennelse. Er bare Edda som blir brukt i det daglige, men for oss som foreldre, og for besteforeldre og tanter og onkler vil jo Henrikke bestandig stå som et symbol på den ene onkelen som ikke er her. Vi vil heller ikke ha noe 10 på topp navn, så selv er vi faktisk veldig fonøyde:) Teit å måtte forsvare sitt eget navnevalg, men morsomt å høre hva folk synes når de kan være anonyme;)
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Liker orginalitet, så dette var fint
Tigerpote Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Eda med en d er pent, kunne vurdert det selv, Henrikke synes jeg er fælt. Skjønner det med oppkallinga, men klarer ikke det navnet, det er min mening. Hva andre gjør får være opp til dem:)
birrisj05.02.09 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Personlig liker jeg ikke noen av navnene, men jeg synes faktisk at det klang fint ilag, og at dere skal ha pluss for at dere har valgt et navn ikke alle andre heter..
birrisj05.02.09 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Synes forresten at det er kjemperart at andre skal drive å spørre om noen andres navnevalg her inne!!! Er bare dere som bestemmer, og det vil ALLTID være noen som ikke liker navnet. Stol på dere selv
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes at navnet var nydelig:) Dessuten er det koselig med oppkalling. Så lenge du og din mann er fornøyde, så må du ikke bry deg om hva andre måtte si og mene om navnet.
megogbarna Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Edda må jeg nok smake litt på:-) Henrikke likte eg kjempegodt! Edda, hm, ikkje stykt men eg er meir vant med Hedda:-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger:) Jeg bryr meg igrunn ikke om hva andre måtte mene, men morsomt å høre.. Ble litt paff da jeg fant innlegget om "våres" navn her inne, har ikke sett noen andre som vurderer det, så regner med det er fra en av mine "bekjente" det kommer. Utrolig lite voksent å slenge ut sånn her inne, men man skal vel ikke bli sjokkert over noe lenger! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå