Gå til innhold

"Maserier"? :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) er i uke 37 i dag. for 3 dager siden, lå jeg på soffan å fikk pluttselig veldig ont nederst i magen.. varte noen sekunder, så forsvant det noen minutter, å kom til bake igjenn osv.. varte vel runt en time.. var såppas ont at det var litt vanskelig å puste normalt... samme skjedde kvelden etterpå(forleden dag).. bare enda litt vondere... å i går kom samme tingen igjenn, bare enda vondere, og i korsryggen også.. varte runt en time da og.. forsvant ikke uansett hvordan stilling jeg satt/sto/gikk i:(

men så leste jeg litt på nettet, og dette minna meg litt om disse "maseriene"... noen som har erfaring med det, eller tror de vet hva det er?:P

men om det er maserier, betyr det at fødtselen er nær, eller er de der bare for å plage vettet av meg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville trodd det var maserier, ja. Jeg hadde 2 ganger i forkant av forrige fødsel det samme - men de kom regelmessig med 6min mellom og varte vel 40 sek hver eller noe, så jeg var jo sikker på at det var fødsel på gang begge gangene. Gav seg etter 4-6 timer begge gangene. Frustrerende!! Men da de "ekte" riene omsider kom var jeg ikke i tvil om hva det var - andre hadde sagt det til meg på forhånd og jeg tenkte at "ja, særlig, hvordan skal jeg vite det liksom", men jeg skjønte det altså. Det var liksom vondt på en annen måte, uten at jeg kan sette fingern på hva som var annerledes. Hvis ikke jeg husker helt feil hadde jeg første "falske alarm" 27. mars (ul-termin 2. april), og den andre rett etter termin, men jeg fødte ikke før 12. april...

Prøv å se om du kan ta tiden på dem når de kommer, evt prøv å ta en dusj/karbad og se om det lindrer/får det til å slutte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...