Seriøst Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har ikm fredag eller lørdag denne uken og er såå spent... Noen dager kan jeg føle at det er noe på gang, mens andre dager er det motsatt. Føler noe stikkinger nederst i magen og avogtil føler jeg at det er noe annerledes med puppene, men er redd dette er symptomer som dukker opp bare fordi jeg så gjerne vil det. Testet ikke etter el denne pp og vet egentlig ikke når den var, så er jo ikke engang sikker på at jeg traff den. Er bare forvirret, håpefull og spent for tiden jeg! =) Også det evige spørsmålet om når man skal teste da! Vil jo teste tidligst mulig, men vil jo ikke kaste vekk altfor mange penger på tester heller. Tror nok ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til onsdag da, sikkert litt tidlig det også, men jeg klarer bare ikke vente lenger!! =)
maaneskinn Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Hei. Jeg har IKM i morgen. Jeg skulle egentlig ta den første testen på lørdag, men så dukket ikke testene jeg hadde bestilt opp i posten den dagen, så da blir det i dag istedet, eller litt senere. Jeg har hatt litt symptomer, men nå vet jeg ikke helt lenger. Jeg har ikke sett snurten til TR enda, selv om det er en dag til, men det er et god tegn i det minste. Og ja, det er veldig vanskelig å være tålmodig. Jeg kjenner altfor godt til det.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 tja sdi det.. fik den første positive el testen for 15 dager siden.. men har testa positiv hver dag siden så jeg aner virkelig ikke når jeg har ikm... testa negativ på grav test senest imårres så det ser ikke lyst ut.. masse lykke yil med testinga da:)
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Ikm imorgen, har vært kvalm til tider, bare sånn plutselig. Trøtt og her i forrige uke trodde jeg mensen kom tidligere, fikk plutselig vondt i ryggen og det rant nedentil. Men neida den var ikke å se, hehe. Har hatt vondt i skambeinet også et par ganger. litt ømme brystvorter. Har hatt pos el test t.o.m i dag. SÅ hva er dette liksom?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Sgt sweetie prøver på en til.. har du også hatt positive el tester hele veien?
Rotte-mamma Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Har kansje IKM onsdag men pga langvarig p-pille bruk vet jeg ikke sikkert hvor lang syklus jeg har. Tok (enda) en neg test i dag, og tror egentlig ikke jeg er gravid. Prøver på nr. to og hadde nesten ingen symptomer sist. Prøver å ikke være spent men det er jammen meg ikke lett:-) Lykke til alle sammen!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Hei hei Jeg venter tanta på torsdag,og begynner nesten å grue meg Håååper sååå inderlig på at det kan være en liten spire der inne nå Men kjenner jeg kroppen min rett,så har det nok ikke klaffet denne gangen heller.... Er i min 23 pp nå,og håper virkelig at jeg slipper å prøve mer... da blir det jo 2 år!! blææh!! Har egentlig ingen andre symptomer enn hva jeg bruker å ha før mensen. Har hatt noen kvalmebølger de siste dagene, men ellers bare det vanlige som murringer og ømme pupper.. Men vi får krysse ALT vi har og ha troen!!! Masse lykke til
lille_prinsesse Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Hei.. Jeg har ikm fredag eller lørdag jeg også.. Jeg vil helst bare teste nå jeg.. Jeg har skikkelig ømme pupper, å det pleier jeg aldri å ha. Jeg har mange billigtester som jeg har på lur hvis jeg ikke klarer å vente. også bruker jeg heller cb digital på lørdag hvis ikke tanta har kommet da. Håper ikke på det men. Krysser fingrene for alle her. xxxxxxxxxxxxxxx
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde i går og i dag, men har ikke testet hver dag siden el.
Seriøst Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2008 Ååå, når jeg ser dere som prøver sååå lenge som et år og mer enn det så får jeg så vondt inni meg... Dere fortjener så inderlig å bli gravide!!!! Og jeg som "syter" når jeg kun er inni den 2pp, etter sa da vel og merke, men likevel... Håper det klaffer for hele gjengen snart!! =)
Seriøst Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2008 Hmm, el tester slår jo positivt ut når man er gravid, så vi kan jo håpe på at det er derfor du har positiv el test i dag!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå