Gå til innhold

Dere som lager julekortene selv ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke program bruker dere for å sette inn tekst og pynt o.l. på bildene?

Og skriver dere ut på fanlig fotopapir eller bruker dere noe annet?

Hadde vært kjekt å lagd dem selv, og har lyst til å prøve å gjøre noe mer ut av dem enn å skrive ut bilder og sette dem i ferdigproduserte kort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager i photoshop og bestiller via elitefoto.no i str 15x15 - Mannen min lager kortene i butikken og tar med hjem =)

Skrevet

Jeg har brukt photoshop, og kjører ut på fotopapir. De siste årene har vi gjort det på den gode, gammeldagse måten - limt bilde på papir og skrevet på baksiden:)

Skrevet

Jeg bruker Photoshop. Men jeg vet det finnes noen fine gratis program på nettet som man kan bruke, bla et man kan scrappe med, men i og med at jeg ikke bruker det så vet jeg heller ikke hva de heter.

Jeg skriver de ut på fotopapir. Fotopapiret mitt har så vidt jeg husker ikke noe tekst på baksiden sånn som det ofte er på papiret de bruker i fotobutikken. Det gjør at jeg får en fin bakside å skrive på dersom jeg trenger det.

...pokker, nå minnet du meg på at jeg snart må få ut fingeren og lage kortet vårt...

Skrevet

Ok, jeg har photoshop, så da får jeg bare sette meg ned å se om jeg klarer å finne ut av det. Kan bare enkle ting som å bytte fra farger til svart/hvitt osv...

Skrevet

jeg har brukt photoscape. det er gratis og du finner det på nettet=)

Skrevet

Vi har brukt picasa 3. Men hvis du skal ha pynt på bildene må du sikkert bruke noe annet..Men hvis du vil lage et bilde av flere bilder og ha tekst på så fungerer picasa fint syns jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...